جاباما
۳۵۳۱۶۹
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

گلکسی On۵ پرو و On۷ پرو معرفی شدند

گلکسی On۵ پرو و On۷ پرو امروز توسط سامسونگ معرفی شدند. این محصولات نسبت به نسخه پیشین با پیشرفت زیادی همراه نیستند و تنها پله صعودشان مربوط به حافظه داخلی و رم آن‌ها است.

zoomit.ir - سعید میرزاپور: گلکسی On۵ پرو و On۷ پرو امروز توسط سامسونگ معرفی شدند. این محصولات نسبت به نسخه پیشین با پیشرفت زیادی همراه نیستند و تنها پله صعودشان مربوط به حافظه داخلی و رم آن‌ها است. همراه زومیت باشید تا با این دو محصول خوش قیمت آشنا شویم.

گلکسی On5 پرو و On7 پرو معرفی شدند

سامسونگ ساعاتی پیش گلکسی On۵ Pro و On۷ Pro را در هندوستان معرفی کرد. در حقیقت این دو نسخه آپدیتی از On۵ و On۷ به حساب می‌آیند که سال گذشته معرفی شده بودند. این دو محصول طراحی مشابهی با نسخه پیشین‌شان دارند و از لحاظ مشخصات نیز شباهت‌هایی زیادی بین نسخه جدید و پیشین وجود دارد. اصلی‌ترین تفاوت این دو محصول نسبت به نسخه پیشین ارتقا در حافظه رم و حافظه داخلی آن‌ها است که باعث افزایش توانایی‌هایشان می‌شود.

گلکسی On۵ Pro نمایشگری ۵ اینچی با پنل TFC LCD دارد که وضوح ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل را ارائه می‌کند. در داخل این محصول پردازنده اکسینوس ۳۴۷۵ قرار گرفته که یک چیپست پایین‌رده به حساب می‌آید و هر چهار هسته ARM Cortex-A۷ آن فرکانس ۱.۳ گیگاهرتز را ارائه می‌دهند. پردازش‌های گرافیکی این محصول نیز توسط Mali-T۷۲۰GPU انجام می‌شود. از سایر مشخصات گلکسی On۵ پرو می‌توان به پشتیبانی از دو سیمکارت، ۴G LTE و باتری ۲۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

لازم به ذکر است که گلکسی On۵ پرو از همان مشخصات نسخه اصلی بهره می‌برد و اصلی‌ترین تفاوت این دو ارتقا در حافظه داخلی و رم آن است که از ۱.۵ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی به ۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی رسیده است.

گلکسی On5 پرو و On7 پرو معرفی شدند

در گلکسی On۷ پرو نیز شرایط مشابهی با گلکسی On۵ پرو حکم فرما است. این دستگاه اکنون از ۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد که سایر مشخصات آن همچون نسخه قبلی است. این محصول از نمایشگری ۵.۵ اینچی با پنل LCD بهره می‌برد که وضوح ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل را ارائه می‌کند. پردازش‌های این دستگاه توسط اسنپ‌دراگون ۴۱۰ انجام می‌شود. این پردازنده پایین‌رده گزینه مناسبی برای تلفن‌های هوشمند خوش قیمت به خصوص در بازار‌های غربی به حساب می‌آید. اسنپ‌دراگون ۴۱۰ دارای چهار هسته ARM Cortex-A۵۳ با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز است که پردازش‌های گرافیکی آن نیز توسط آدرنو ۳۰۶GPU انجام می‌شود.

در زمینه تصویر برداری، گلکسی On۷ پرو از دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در بخش پشتی بهره می‌برد و دوربین جلویی آن نیز ۵ مگاپیکسلی است. از سایر مشخصات این محصول می‌توان به شیار سیمکارت LTE و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

هر دو محصول از اندروید ۶.۰ مارشمالو و رابط کاربری تاچ‌ویز سامسونگ استفاده می‌کنند. لازم به ذکر است که هر دو دستگاه از حالت سفارشی (Tailor-made) برای بازار هندوستان بهره می‌برند که در این بین می‌توان به S Bike و حالت ذخیره اولترا داده اشاره کرد.

امکان خرید این دو دستگاه از طریق آمازون در هندوستان وجود دارد. نسخه کوچک آن‌ها که گلکسی On۵ پرو نامیده می‌شود ۱۳۷ دلار قیمت دارد و قیمت گلکسی On۷ پرو نیز ۱۶۷ دلار است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج