۳۵۳۲۲۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

ایران با چند ورزشکار به المپیک ریو میرود؟

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزیر ورزش و جوانان گفت: ۶۳ نفر از ورزشکاران به عنوان اعضای کاروان ورزشی کشورمان در بازی های المپیک ۲۰۱۶ ریو به رقابت خواهند پرداخت.

خبرگزاری ایرنا: معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزیر ورزش و جوانان گفت: ۶۳ نفر از ورزشکاران به عنوان اعضای کاروان ورزشی کشورمان در بازی های المپیک ۲۰۱۶ ریو به رقابت خواهند پرداخت.

نصرالله سجادی، عصر چهارشنبه در جمع رییسان هیات های ورزشی استان اردبیل در مجموعه ورزشی رضازاده اردبیل افزود: سهمیه ایران در مسابقه های المپیک ۲۰۱۶ نسبت به دوره های قبل بیشتر شده به گونه ای که کشورمان در۱۶ سال گذشته رتبه دوم را از این نظر به دست آورده است.

وی از حضور ۱۰۳ ورزشکار در مسابقه های پارالمپیک خبر داد و گفت: امیدواریم با برنامه ریزی های انجام شده ورزشکاران ایران بتوانند در این میادین مهم و بزرگترین تورنمنت ورزشی جهان مدال های رنگارنگ کسب کرده و برای کشورمان افتخار آفرینی کنند.

وی با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان حمایت های همه جانبه از فدراسیون ها به عمل می آورد، ادامه داد: این وزارتخانه با حمایت دولت از مدال آوران و قهرمانان المپیک و پارالمپیک برای کسب سهمیه المپیک تجلیل شایسته خواهد کرد.

او گفت: حدود سه هفته به مسابقه های المپیک ریو باقیست و وزارت ورزش و جوانان با حمایت فدراسیون های ورزشی تدابیر لازم را برای آمادگی ورزشکاران به کار گرفته و امیدواریم با تلاش های انجام شده کاروان اعزامی ایران در این مسابقه ها نتایج قابل قبول به دست آورد.

وی با اشاره به پروژه های نیمه تمام ورزشی در نقاط گوناگون کشور یادآوری کرد: در ۲ سال گذشته این وزارتخانه پروژه های نزدیک به پایان را در اولویت قرار داده و برای تکمیل آنها حدود ۵۰ هزار میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز می باشد.

وی استعدادهای بالقوه و بالفعل ورزش اردبیل را یادآوری کرد و گفت: ورزشکاران این خطه از کشورمان در واقع کم نظیرند به گونه ای وزارت ورزش و جوانان از بخش خصوصی برای راه اندازی کمپ ورزش در این استان حمایت همه جانبه می کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا باحضور معاون وزیر ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان استان اردبیل همچنین درمانگاه ورزشی هیات پزشکی ورزشی اردبیل در مجموعه ورزشی رضازاده این شهر افتتاح شد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزیر ورزش و جوانان برای ۲ روز به استان اردبیل سفر کرده که در جریان آن بازدید از اماکن ورزشی در دست احداث، بازسازی و تکمیل شده را در دستور کار دارد.

نصرالله سجادی همچنین در آیین افتتاحیه جشنواره زیبایی اسب اصیل عرب (سبلان) در اردبیل شرکت می کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج