۳۵۳۳۲۸
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

جیرانی: ساخت سریال اینترنتی قطعی نیست

اخیرا خبری در فضای مجازی دست به دست می‌شد که از ساخت یک سریال اینترنتی توسط فریدون جیرانی حکایت می‌کرد.

وب‌سایت آی سینما: اخیرا خبری در فضای مجازی دست به دست می‌شد که از ساخت یک سریال اینترنتی توسط فریدون جیرانی حکایت می‌کرد. با توجه به این خبر به نظر می‌رسید که این کارگردان هم دیگر امیدی به رسانه ملی ندارد و با توجه به حضورش در یک برنامه اینترنتی، حساب ویژه‌ای روی فضای مجازی باز کرده است. اما جیرانی در گفت‌وگو با ما در رابطه با این موضوع به این نکته اشاره کرد که در یک محفل دوستانه از این طرح صحبت به میان آورده است.

جیرانی: ساخت سریال اینترنتی قطعی نیست

فریدون جیرانی روزنامه نگار و کارگردان سینما و تلویزیون این روزها مشغول ساخت برنامه «۳۵» است. او در این برنامه از کارگردانان، بازیگران و منتقدان سینما دعوت به عمل می‌آورد و به گفت‌وگو با آنها می‌نشیند. اما جیرانی که بعد از ساخت سریال «تعبیر وارونه یک رویا» سردبیری روزنامه «سینما» را به عهده گرفت، دیگر وقت کمی برای ساخت فیلم‌های سینمایی و سریال‌ها تلویزیونی پیدا کرد.

امروز سایت دیباچه اعلام کرد که این کارگردان برای ساخت یک سریال اینترنتی ابراز تمایل کرده و می‌خواهد یک سریال را نه برای شبکه نمایش خانگی، بلکه برای پخش در فضای مجازی بسازد و آن را به صورت رایگان در اختیار مخاطبان قرار دهد.

با توجه به انتشار این خبر نسبتا عجیب، فریدون جیرانی در گفت‌وگو با ما به این نکته اشاره کرد که ساخت این سریال اینترنتی تنها در حد گپ و گفت دوستانه بوده است و این موضوع اصلا جدی نیست: «انتشار خبر ساخت یک سریال اینترنتی تنها در حد حرف است و بنده در این‌ رابطه، صحبت‌هایی بسیار بسیار ابتدایی را با چند تن از دوستان مطرح کردم و این گفته‌ها اصلا جدی نبود و تنها در حد یک طرح بود. در گپ و گفت‌های دوستانه ممکن است به شکل ناگهان طرحی به ذهن آدم برسد و آن را برای دوستانه خود مطرح می‌کند، اما تمام این گفته‌ها تنها در مرحله حرف است و هنوز چیزی مشخص نیست.»

حال به نظر می‌رسد با توجه به حضور جیرانی در برنامه «۳۵» و انتشار خبر ساخت این سریال اینترنتی، این کارگردان هم برای ساخت سریال جدید خود مدیوم دیگری به غیر از تلویزیون را انتخاب کرده است. اما جیرانی در پاسخ به این پرسش که آیا بعد از «تعبیر وارونه یک رویا» مشکلی با مدیران سازمان صداوسیما پیدا کرده است یا خیر می‌گوید: «اصلا مشکلی با رسانه ملی ندارم و اصلا کاراکتر من به‌گونه‌ای نیست که بخواهم با صداوسیما به مشکل بر بخورم. من فقط در یک جلسه دوستانه گفته‌هایی را مطرح کردم. حالا احتمال دارد دوستان دیگری بخواهند برای ساخت سریال اینترنتی پیش قدم شوند. آنها هم می‌توانند از این‌گونه سریال‌ها بسازند و من با این موضوع اصلا مخالفتی ندارم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج