جاباما
۳۵۳۳۲۹
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

دری: خوشحالم از شورای پروانه رفتم

عضو سابق شورای پروانه نمایش گفت: من یک عضو تخصصی در آن شورا بودم، حالا هم تیم را عوض کرد‌ه‌اند.

خبرگزاری دانشجو: عضو سابق شورای پروانه نمایش گفت: من یک عضو تخصصی در آن شورا بودم، حالا هم تیم را عوض کرد‌اند. حتماً دلایلی هم دارند. خوشحالم که از این شورا رفتم و حالا هم احساس می‌کنم سبک و آزاد شده‌ام.

دری: خوشحالم از شورای پروانه رفتم

ضیاءالدین دری، عضو سابق شورای پروانه نمایش گفت: «من هفت سال عضو شورای پروانه نمایش بوده‌ام. هم در این دولت، هم در دولت قبل. من که استخدام یا کارمند شورای پروانه نمایش نبودم. من یک عضو تخصصی در آن شورا بودم، حالا هم تیم را عوض کرد‌اند و حتماً دلایلی دارند. من خوشحالم که از این شورا رفتم و حالا هم احساس می‌کنم سبک و آزاد شده‌ام.»

این کارگردان سینما و تلویزیون خاطرنشان کرد: «من گاهی اظهار نظر شخصی می‌کردم که به شورا ربطی نداشت. همان بهتر که عضو شورا نباشم تا بتوانم حرف خودم را بزنم. در این صورت اظهار نظرهای شخصی من به پای شورا هم نوشته نمی‌شود.»

کارگردان سریال کیف انگلیسی افزود: «ما در شورا نظر شورایی می‌دادیم و بیرون از شورا نظر شخصی خودمان را داشتیم. من در شرایط عادی یک فیلمساز هستم. نظرات خودم را دارم. به اضافه اینکه آدم‌های کمی در شورا عضو نبوده‌اند و من فکر می‌کنم این شورا متوقف نمی‌شود و ادامه خواهد داشت.»

دری در پایان گفت: «حق طبیعی هر مدیری است که هر وقت تشخیص داد تغییراتی بوجود بیاورد. اجباری هم نبوده و نیست. چه کسی ما را دعوت به این کار کرد؟ آقای ایوبی. پس ایشان حق دارد بگوید ما نباشیم و کسان دیگری به جای ما به شورا بیایند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ما هم خوشحالیم!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج