جاباما
۳۵۳۳۳۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

عکس: مدل‌مخصوص پیست مرسدس‌ AMG

مرسدس‌-اِی‌ام‌جی با مدل مخصوص پیست GT R وارد رقابتی جدّی با پورشه ۹۱۱ GT۳ RS و نیسان GT R شده است و در این خودرو، سطح عملکردی فوق‌العاده از AMG به نمایش می‌گذارد.

وب سایت پدال - مسعود انیس حسینی: مرسدس‌-اِی‌ام‌جی با مدل مخصوص پیست GT R وارد رقابتی جدّی با پورشه ۹۱۱ GT۳ RS و نیسان GT R شده است و در این خودرو، سطح عملکردی فوق‌العاده از AMG به نمایش می‌گذارد. ولی آیا GT R می‌تواند باز هم در سطحی بالاتر از این در پیست مسابقه حاضر شود؟ این سؤالی است که اِورِن میلانو (Evren Milano) در رندرهای یک GT R LM به دنبال آن بوده است.

عکس: مدل‌مخصوص پیست مرسدس‌ AMG

این خودرو بر اساس ظاهر زِنوو TSR، هایپرکار دانمارکی که در نمایشگاه موتور شوی ژنو در ماه مارس رونمایی شد، طراحی شده است و ترکیبی از طراحی عقب زِنوو و جلوبندی برجسته GT R را در خود دارد. در نتیجه، جریانی از خطوط نرم و جذاب همراه با هواکش‌ها و عناصر آئرودینامیک ایجاد شده‌اند.

عکس: مدل‌مخصوص پیست مرسدس‌ AMG

در جلو، یک اسپلیتر عجیب و غریب، درست در پایین طراحی جدید دریچه‌های هوای GT R قرار گرفته است. به علاوه، شبکه‌های قائم جلوپنجره GT R با اِلمان‌های مشابه افقی کرومی جایگزین شده‌اند. از جمله نکات دیگر این رندرهای غیرعادی، کاپوت برجسته زِنوو همراه با هواکش‌های اضافی است که به سمت پنجره جلوی زیبای خودرو تمایل پیدا کرده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج