جاباما
۳۵۳۴۱۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

«سید حسن» در سریلانکا چه می کند؟

یادگار امام(ره) با همراهی سفیر جمهوری اسلامی ایران در سریلانکا، از طرح سد و نیروگاه «اومااویا» که به همت مهندسان ایرانی در این کشور در حال ساخت است، بازدید کرد.

روزنامه ایران: یادگار امام(ره) با همراهی سفیر جمهوری اسلامی ایران در سریلانکا، از طرح سد و نیروگاه «اومااویا» که به همت مهندسان ایرانی در این کشور در حال ساخت است، بازدید کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی در پایان این بازدید در جمع مهندسان و کارکنان این طرح گفت: از اینکه می‌بینیم در یک کشور نسبتاً دور، توانمندی مهندسان ایرانی کار بزرگی را به انجام می‌رساند، به خود می‌بالیم و ضمن تبریک به یکایک عزیزان، از تلاش آنان تشکر می‌کنم.

وی به دیدار خود با رئیس جمهوری سریلانکا اشاره کرد و گفت: رئیس جمهوری سریلانکا در این دیدار، نسبت به برطرف شدن مشکلات نقدینگی و بانکی این طرح ابراز امیدواری کردند و از بازدید خود از این طرح طی هفته‌های آینده خبر دادند.

سپس با ذکر این روایت امام صادق(ع) که «برای ما زینت باشید و باعث سرشکستگی ما نشوید»، افزود: زینت بودن برای دین، آیین، اهل بیت(ع) و کشور، صورت‌های مختلفی دارد؛ اما امروز اینکه توانمندی تکنولوژیک، علمی و مدیریتی ما کاری با عظمت را که در نوع خود یکی از بزرگ‌ترین کارهای مهندسان ایرانی در طول تاریخ در خارج کشور است، به انجام می‌رساند، یک زینت و عمل به دستور ائمه اطهار(ع) است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج