جاباما
۳۵۳۴۹۰
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

رونمایی از نسل جدید ب ام و سری ۵

در اصل ما انتظار داشتیم که نسل بعدی ب‌ام‌و سری ۵ در نمایشگاه پاریس که اوایل اکتبر (مهر) برگزار می‌گردد رونمایی شود اما گزارشی جدید نشان می‌دهد که این اتفاق چند ماه بعد از نمایشگاه پاریس، در اوایل سال ۲۰۱۷ و در نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۷ صورت خواهد گرفت.

وب سایت پدال - امیر دهقان: در اصل ما انتظار داشتیم که نسل بعدی ب‌ام‌و سری ۵ در نمایشگاه پاریس که اوایل اکتبر (مهر) برگزار می‌گردد رونمایی شود اما گزارشی جدید نشان می‌دهد که این اتفاق چند ماه بعد از نمایشگاه پاریس، در اوایل سال ۲۰۱۷ و در نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۷ صورت خواهد گرفت؛ البته ب‌ام‌و بجای نمایش نسل جدید سری ۵ در نمایشگاه پاریس قصد دارد کراس‌اوور کوپهٔ جدید X۲ را در پایتخت فرانسه رونمایی کند.

رونمایی از نسل جدید ب ام و سری 5

رونمایی از نسل جدید ب ام و سری 5

رونمایی از نسل جدید ب ام و سری 5

انتظار می‌رود نسل هفتم سری 5 که در حال حاضر مراحل پایانی توسعه را پشت سر می‌گذارد، از طراحی تکاملی بهره‌مند باشد. به‌عبارت‌دیگر سری 5 جدید نسخه‌ای کوچک‌تر از سدان پرچم‌دار سری 7 خواهد بود. نسل جدید سری 5 بر اساس پلت فرم جدید CLAR ساخته‌شده و کمی بزرگ‌تر از نسل فعلی خواهد بود؛ اما به لطف استفاده از فیبرکربن در ساختار خودرو تا 100 کیلوگرم سبک‌تر از مدل کنونی است.

رونمایی از نسل جدید ب ام و سری 5

رونمایی از نسل جدید ب ام و سری 5

رونمایی از نسل جدید ب ام و سری 5

رونمایی از نسل جدید ب ام و سری 5

سری ۵ جدید با طیف وسیعی از موتورهای بنزینی و دیزل توربوشارژر عرضه خواهد شد. اعضای جدید خانوادهٔ سری ۵ نیز مدل‌های پلاگ این هیبرید ۵۳۰e و ۵۴۰e هستند و از سخت‌افزار و قوای محرکهٔ مدل ۳۳۰e فعلی استفاده می‌کنند که البته برای استفاده در خودرویی بزرگ‌تر و سنگین‌تر به‌روزرسانی شده است.

رونمایی از نسل جدید ب ام و سری 5

مدل اسپرت و پرچم‌دار M5 نیز ارتقائات مناسب و معقولی را تجربه خواهد کرد. این مدل به‌احتمال‌زیاد مجهز به آخرین نسخهٔ موتور 4.4 لیتری V8 خواهد بود که برای تولید 625 اسب بخار قدرت برنامه‌ریزی‌شده است. بعلاوه بسیاری معتقدند برای اولین بار در تاریخ M5، سامانهٔ چهارچرخ محرک XDrive به‌صورت اختیاری و سفارشی برای این سدان عملکرد بالا ارائه خواهد شد.

رونمایی از نسل جدید ب ام و سری 5
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      فردا پراید 145 هم میاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج