۳۵۳۶۳۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

اصلاح‌ طلبان روحانی را تنها نمی‌گذارند

نایب رییس فراکسیون امید مجلس درباره ضعف تشکیلاتی این فراکسیون در مناسبات داخلی مجلس می‌گوید: انتظارات از این فراکسیون با توجه به نیروهایی که دارد مبتنی بر واقعیات نیست.

خبرآنلاین: نایب رییس فراکسیون امید مجلس درباره ضعف تشکیلاتی این فراکسیون در مناسبات داخلی مجلس می‌گوید: انتظارات از این فراکسیون با توجه به نیروهایی که دارد مبتنی بر واقعیات نیست.

محمدرضا تابش، نایب ریس فراکسیون امید مجلس دهم درباره برنامه های اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ اظهار کرد: در حال حاضر گزینه ما برای انتخابات ۹۶ آقای روحانی است زیرا وی مواضع مناسبی داشته و کارها و اقدامات خوبی را انجام داده است. این مواضع قاطع وی باعث شده است که جمعی از اقتدارگرایان علیه وی موضع بگیرند و ما نباید اینها را فراموش کنیم.

تابش ادامه داد: البته اصلاح طلبان نقدهایی نیز به دولت دارند که این نقدها را دوستانه مطرح کردند، حتی در جلسه فراکسیون امید نیز این انتقادات را با دولت مطرح کرده ایم، امیدواریم پاسخ آن نقدها و انتقادات را بگیریم و برایمان رفع ابهام شود.

این نماینده اصلاح طلب مجلس دهم با بیان اینکه این نقدها در حوزه های کاری دولت بوده است گفت:نقدهای ما بیشتر به عملکردها ی دولت بوده است .

تابش درباره مباحث مطرح شده درباره احتمال عبور اصلاح طلبان از روحانی گفت: عبور ا روحانی به هیچ وجه در دستور کار اصلاح طلبان نیست و در هیچ محفل اصلاح طلبی چنین موضوعی مطرح نشده است.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در مورد اینکه اصلاح طلبان در چه صورت از روحانی در انتخابات ۹۶ عبور می کنند گفت:ما با کسی عهد اخوت نبستیم ،آقای روحانی شعارهایی دادند که توانستند در عرصه بین المللی این شعارها را محقق کنند، در عرصه داخلی نیز هر آنچه در توان داشتند انجام دادند و تا زمانی که به دنبال تحقق شعارهایشان که مبتنی بر خواست‌های اصلاح طلبان هم است باشد و هم پوشانی داشته باشد ما وی را مورد حمایت قرار می دهیم.

وی ادامه داد: ما روحانی رادر مقابل حملات خردکننده اقتدارگریان تنها نمی‌گذاریم، تندروها با تشکیل اتاق فکرها و مسایلی که مطرح می کنند هجمه های سنگینی را علیه دولت صورت دادند، در چنین شرایطی اصلاح طلبان از دولت در مقابل این حملات حمایت می کنند.

نایب ریس فراکسیون امید در مورد ضعف های تشکیلاتی اصلاح طلبان مجلس دهم نیز بیان کرد: اول کار مجلس است و ما نمی‌توان به این سرعت قضاوت کرد که اصلاح طلبان ضعف تشکیلاتی دارند، گرچه این ضعف را نفی نمی کنیم زیرا همه تشکل‌های سیاسی نقاط ضعف و قوتی دارند، ماشین را هم که روشن می کنی تا به سرعت مجاز بالا برسد مدتی زمان می برد تا گرم شود، در مجلس هم طبیعی است که نمایندگان در ماههای اول دغدغه و استرس داشته باشند زیرا باید در مقابل مردم پاسخگو باشند و تا گرم بشوند طول می کشد، ما امیدواریم در ماههای آینده عملکرد تشکیلاتی ما موثرتر و بهتر از قبل شود.

وی در مورد عملکرد فراکسیون امید در جریان انتخابات هیات ریسه و کمیسیون‌های مجلس گفت: در انتخابات کمیسیون ها نصف اعضا هیات رییسه کمیسیون ها از فراکسیون امید بود، البته شاید انتظاراتی که از فراکسیون امید داشتند مقداری انتظارات بالایی بود و مبتنی بر واقعیات نبود.

تابش در پاسخ به این سوال که آیا انتظارات بیش از توانایی اصلاح طلبان در مجلس بوده است گفت:اگر فرایند انتخابات را مدنظر قرار دهیم که چه نیروهایی از اصلاح طلبان قلع و قمع شدند و نیروهای نیز که تایید صلاحیت شدند و به مجلس راه یافتند کار تشکیلاتی انجام نداده بودند متوجه می شویم که شاید بخشی از این انتظارات بیش از توانایی نیروهای بوده است که به مجلس راه یافته اند، قطعا ما تا بخواهیم این افراد را منسجم کنیم و کار تشکیلاتی انجام دهند زمان می برد. شاید همین موضوع نیز باعث شد که انتظارات تا حدودی برآورده نشود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج