۳۵۳۷۲۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

آیت‌ الله علم‌ الهدی: دولت‌ ستیز نیستم

آیت‌ الله علم‌الهدی با تاکید براینکه "دولت‌ستیز" نیستم، افزود: دولت ما وزرایی دارد که ولایتمدار هستند و حتی اکثر این‌ها مقلد مقام معظم رهبری هستند و در راس دولت نیز یک روحانی فقیه و عضو خبرگان رهبری قرار دارد. جای این سئوال باقی است که چه مصوبه‌ای است که دولت گذاشته مبنی براینکه نیروی انتظامی در مسئله کنسرت‌های مجوزدار دخالت نکند؟

خبرگزاری تسنیم: آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی نماینده ولی‌ فقیه در خراسان‌ رضوی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد مقدس در جوار بارگاه منور رضوی اظهار داشت: محور عمل بهشتی مقاومت در خط توحید است، در عمل بهشت دورویی و نفاق وجود ندارد، در عمل بهشتی شفافیت و به طور کامل روشنی در آن وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی بیان کرد: در حقیقت در عملیات بهشتی در خط عبودیت و بندگی خدا دو خاصیت موجود است که یکی مقاومت در توحید و اخلاص و بندگی خدا و خصوصیت دوم شفافیت و درخشندگی این عمل است که از آن به «فضه» عنوان می‌شود.

وی تصریح کرد: خصلت دیگری که برای بهشت ذکر شده است مربوط به نوشیدنی‌های بهشتی است که با صفت طهور یعنی پاک کننده توصیف شده است و بیانگر این است که یک نوشیدنی مادی و جسمی نیست.

آیت‌الله علم‌الهدی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه مشهدمقدس بیان کرد: سالگرد حادثه قیام خونین مردم مشهد در مسجد گوهرشاد برای دفاع از عفاف و حجاب را پشت سر گذاشتیم و باید از بانوانی که در مراسم دفاع از حجاب و عفاف حاضر شدند، تشکر کنم.

وی بیان کرد: مسئله عفاف و حجاب، مسئله‌ای است که لبه تیز تیغ دشمن بر پیکره دین و اسلام از این نقطه آغاز شد و مجموعه تهاجم به ارزش‌های دینی از حجاب آغاز شد؛ امروز هم صف مقدم دشمن در تهاجم فرهنگی مسئله حجاب و عفاف است. حجاب وابسته به یک عفت اخلاقی و عمومی درون فکر و اندیشه و اعتقادات خواهران ما است.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی گفت: بی‌حجابی یک منکر شرعی و یک ناهنجاری و ابزار دشمن در تهاجم فرهنگی است و باید از همه ابزارها برای مقابله با این ناهنجاری استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه جریان فساد فرهنگی و اخلاقی در جامعه مقدس انقلابی و شهید داده ما تأسف‌بار است، افزود: مقام معظم رهبری دغدغه‌شان را با عنوان "ولنگاری فرهنگی" بیان کردند، این ولنگاری در همه ابعاد یعنی هم فضای اجتماعی مردم را این ولنگاری فراگرفته و هم حوزه اندیشمندان و فرهیختگان و هم عرصه متولیان فرهنگی را این ولنگاری فراگرفته است.

آیت‌الله علم‌الهدی با اشاره به اینکه ولنگاری سبب ضعف غیرت دینی می‌شود، اظهار داشت: در عرصه فرهیختگان و نخبگان اگر ولنگاری باشد، یعنی حساسیت نخبگان جامعه که الگوهای انسان‌زیستی هستند از آن‌ها گرفته می‌شود، اگر جریان‌های آکادمیک نسبت به آسیب‌ها حساس نباشند، فساد جامعه را فرا می‌گیرد و اگر ولنگاری در عرصه مسئولان اتفاق دهد، نشان از عدم توجه به مجازات الهی است.

وی تاکید کرد: یک مسئول و متولی فرهنگی در مقابل گناه دیگران مورد مواخذه است و اگر خدای نکرده متولیان ما دچار ولنگاری فرهنگی شدند یعنی از خدا نمی‌ترسند و مواخذه الهی را در نظر ندارند و وحشتی از بازخواست خدایی ندارند و در حوزه مسئولیت آن‌ها این همه انحراف شکل می‌گیرد.

آیت‌الله علم‌الهدی با تاکید براینکه "دولت‌ستیز" نیستم، افزود: دولت ما وزرایی دارد که ولایتمدار هستند و حتی اکثر این‌ها مقلد مقام معظم رهبری هستند و در راس دولت نیز یک روحانی فقیه و عضو خبرگان رهبری قرار دارد. جای این سئوال باقی است که چه مصوبه‌ای است که دولت گذاشته مبنی براینکه نیروی انتظامی در مسئله کنسرت‌های مجوزدار دخالت نکند؟

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند نیروی انتظامی محور اقتدار نظام است. مگر می‌شود این محور اقتدار برابر فساد و فسق و فجور بی‌تفاوت باشد و دخالت نکند؟ این مجوزی که دولت به کنسرت می‌دهد، این مجوز را به چه می‌دهند؟ فرض کنیم قرار است مجوزی داده شده اما آیا به همه بی‌بند و باری‌های حاشیه کنسرت هم مجوز داده شده است؟

امام‌جمعه مشهدمقدس گفت: می‌گویند نیروی انتظامی دخالت نکند، نیروی انتظامی معاونت امنیت اخلاقی دارد که قرار است امنیت اخلاق و عفت را در حاشیه یک برنامه تأمین کند و از آن برنامه جلوگیری کند. بحث مقابله با مجوز وزارت ارشاد نیست، نیروی انتظامی وقتی می‌بیند، برنامه‌ای قرار است اجرا شود و در حاشیه آن فحشا ایجاد می‌شود، چطور مداخله نکند؟

آیت‌الله علم‌الهدی تصریح کرد: آقای وزیر شما با یک خودکار ۱۰ تومانی وزیر نشدید، بلکه با هزاران خون شهید، وزیر شده‌اید. آیا وزیر شده‌ای تا این را تصویب کنی؟ خوشبختانه قوه قضائیه قاطعی داریم و دادستان‌های جوانمرد ما در تمام نقاط کشور اجازه نمی‌دهند جمهوری اسلامی ایران کانون توسعه فساد و فحشا شود.

وی بیان کرد: شما فکر می‌کنید دل یک جریان اقلیت لائیک را خوشحال می‌کنید؟ در مقام راضی‌کردن دشمنان خدا یک "برجام" بس بود، دیروز سالگرد برجام بود و رئیس‌جمهور آمریکا نتیجه را این معرفی کرد که ایران را در انرژی هسته‌ای محدود کردیم و دو ساعت بعد کنگره آمریکا ایران را در معاملات دلار تحریم کرد. دنبال دشمنان خدا رفتن نتیجه کردنش این بود و شما می‌خواهید یک اقلیت لائیک را راضی کنید و قاطبه مردم را ناراضی کنید؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج