۳۵۴۰۲۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

گلکسی نوت ۷ از ۱۲ مرداد به بازار می‌آید

دو روز پیش برایتان نوشتیم که سامسونگ قرار است ۱۲ مرداد طی مراسمی در شهر نیویورک از گلکسی نوت ۷ رونمایی کند. حالا خبر رسیده که زمان عرضه و رونمایی این محصول یکی است.

مجله دیجی کالا - محمد زرین صدف: دو روز پیش برایتان نوشتیم که سامسونگ قرار است ۱۲ مرداد طی مراسمی در شهر نیویورک از گلکسی نوت ۷ رونمایی کند. حالا خبر رسیده که زمان عرضه و رونمایی این محصول یکی است. به عبارتی دیگر، این تلفن هوشمند سامسونگ خیلی زودتر از آن‌چه گمان می‌کردیم پایش به بازار باز می‌شود.

گلکسی نوت 7 از 12 مرداد به بازار می‌آید

شرکت سامسونگ دو روز پیش دعوت‌نامه‌ای را منتشر کرد و در آن به معرفی گلکسی نوت ۷ در ۱۲ مرداد اشاره داشت. نوت ۷ جدیدترین پرچم‌دار سامسونگ به‌‎حساب می‌آید و به‌نوعی در کنار S7 و S7 Edge جزو بهترین تلفن‌های هوشمند سامسونگ خواهد بود.

یک منبع کره‌ای که به یک شرکت مخابراتی وابسته است گزارش داده که گلکسی نوت ۷ از همان روز معرفی‌اش برای فروش در دسترس خواهد بود. این منبع تاکید کرده که سامسونگ تا ۱۲ مرداد به حدنصاب کافی در تولید، برای عرضه‌ی محصول نهایی خواهد رسید. اما چرا سامسونگ چنین تصمیمی گرفته است؟ استفاده از موقعیت برجسته‌ی فروش سری S۷ در بازار و همچنین بهره بردن از بازار داغ نزدیک به المپیک ریو سامسونگ را به این نتیجه رسانده. احتمالا این شرکت در المپیک ۲۰۱۶ به عنوان اسپانسر حضور پررنگی خواهد داشت و نوت ۷ را آن‌جا حسابی تبلیغ خواهد کرد. همچنین سامسونگ شاید بخواهد تا پیش از معرفی آیفون ۷ در شهریور، جاپای نوت ۷ را در بازار کمی سفت کند.

پیش از این سامسونگ معمولا یک فاصله‌ی زمانی بین معرفی محصولات و عرضه‌ی آن‌ها به بازار در نظر می‌گرفت. برای مثال بین معرفی گلکسی نوت ۵ و عرضه‌اش یکی دو هفته‌ای فاصله بود. البته فاصله‌های زمانی بسیار طولانی‌تر از این را هم شاهد بودیم. با همه‌ی این‌ها هنوز معرفی و عرضه‌ی همزمان گلکسی نوت ۷ به‌طور رسمی به‌وسیله‌ی سامسونگ اعلام نشده است. کمتر از سه هفته‌ی دیگر بازار داغ شایعات این پرچم‌دار سامسونگ هم به پایان می‌رسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج