۳۵۴۰۳۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

کارگردان‌های فصل هفتم «بازی تاج و تخت»

چهار کارگردان برای ساخت اپیزودهای مختلف فصل هفتم «بازی تاج‌وتخت» با شبکه اچ‌بی‌او قرارداد بسته‌اند. کارگردان‌های باسابقه تلویزیون شامل آلن تیلور، جرمی پادسوا، مارک مایلاد و مت شاکمن فصل بعدی درام فانتزی اچ‌بی‌او را جلوی دوربین می‌برند.

وب‌سایت آی‌ سینما: چهار کارگردان برای ساخت اپیزودهای مختلف فصل هفتم «بازی تاج‌وتخت» با شبکه اچ‌بی‌او قرارداد بسته‌اند. کارگردان‌های باسابقه تلویزیون شامل آلن تیلور، جرمی پادسوا، مارک مایلاد و مت شاکمن فصل بعدی درام فانتزی اچ‌بی‌او را جلوی دوربین می‌برند.

کارگردان‌های فصل هفتم «بازی تاج و تخت»

به گزارش انترتینمنت ویکلی، تیلور که آخرین بار فیلم‌های «ثور: دنیای تاریک» و «پیدایش ترمیناتور» - با بازی امیلیا کلارک ستاره «بازی تاج و تخت» - را بر پرده سینماها داشته، باز هم به تلویزیون برمی‌گردد تا بخش‌های از فصل بعدی سریال پربیننده اچ‌بی‌او را جلوی دوربین ببرد. او پیش از این، دو اپیزود از فصل اول «بازی تاج و تخت» و چهار اپیزود از فصل دوم را کارگردانی کرده بود.

پادسوا و مایلاد هر دو اپیزودهایی از فصل ششم را کارگردانی کرده‌اند. پادسوا همچنین برای ساخت اپیزود ششم فصل پنجم موفق به کسب نامزدی جایزه امی شده بود.

شاکمن که احتمالا برای ساخت سریال شبکه اف‌ایکس - «در فیلادلفیا هوا همیشه آفتابی است» - به شهرت رسیده، برای اولین‌بار یکی از اپیزودهای «بازی تاج و تخت» را در فصل هفتم جلوی دوربین می‌برد.

کاهش تعداد کارگردان‌ها شایعه تصمیم دیوید بنیاف و دی. بی. وایس مبنی‌بر کم کردن تعداد اپیزودهای فصل بعدی «بازی تاج و تخت» را بیش از پیش تقویت کرده است. اچ‌بی‌او هنوز به کاهش تعداد قسمت‌های فصل هفتم واکنشی نشان نداده است.

میشل کلپتن طراح لباس برنده جایزه امی نیز همکاری خود را با سازندگان سریال تمدید کرده و در فصل هفتم حضور دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج