۳۵۴۰۶۴
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

راه‌اندازی دوباره «جمعه ایرانی»

سعید توکل به عنوان تهیه‌کننده «جمعه ایرانی» درباره‌ی ساخت مجدد این برنامه قدیمی و شرایط راه‌اندازی دوباره آن اظهار کرد: ساخت برنامه «جمعه ایرانی» کار پرهزینه‌ای است و نیاز به اسپانسر دارد اگر در این خصوص پشنهادهای خوبی داشته باشیم آن را با همان شور و هیجان راه می‌اندازیم .

خبرگزاری ایسنا: سعید توکل به عنوان تهیه‌کننده «جمعه ایرانی» درباره‌ی ساخت مجدد این برنامه قدیمی و شرایط راه‌اندازی دوباره آن اظهار کرد: ساخت برنامه «جمعه ایرانی» کار پرهزینه‌ای است و نیاز به اسپانسر دارد اگر در این خصوص پشنهادهای خوبی داشته باشیم آن را با همان شور و هیجان راه می‌اندازیم .

راه‌اندازی دوباره «جمعه ایرانی»

سعید توکل - سردبیر سایت شاد شو - در عین حال گفت: فعالیت‌هایی که در حال حاضر در سایت شادشو اجرا می‌شود در حد بضاعت است. اگر شرایطی ایجاد شود و حمایت قوی داشته باشیم چه در فضای مجازی و چه در فضای عمومی تلویزیون و رادیو استقبال خواهیم کرد.

راه‌اندازی دوباره «جمعه ایرانی»

او سپس از ساخت آیتم‌های طنز شاد با حضور هنرمندان «جمعه ایرانی» در سایت «شادشو» خبر داد.

توکل در این گفت‌وگو در مقدمه‌ای اشاره کرد:‌ هر ساله که به رتبه کشور ما و سایر کشورها در زمینه ارزیابی شادترین مردم دنیا نگاه می‌کنیم مشاهده می‌کنیم که ایران ما که با وجود آنکه همواره از پتانسیل و توانمندی‌های خوبی برای ایجاد نشاط جمعی و ارتقای روحیه همگراییهای شاد برخوردار است و ما مناسبت‌ها و مواعید درخور توجهی در فرهنگ‌مان داریم که می تواند انگیزه ایجاد شادمانی شود، با ا این حال متاسفانه رویکرد سیاستگذاران رسانه ای نه تنها به سمت ترویج آنها نرفته است بلکه گاهی شاهد حرکتهای معکوس بوده ایم.

او در ادامه در همین زمینه به گروه کهنه‌کار «جمعه ایرانی‌» که سال‌ها در رادیو فعالیت کرده‌ است، اشاره کرد و گفت: سرنوشت این گروه کهنه کار هنری،‌ قدیمی که بالغ بر سه دهه از سال ۶۴ در حد اندازه و توان به این مقوله اهتمام داشت و شاهد ۳۰سال فعالیت ممتد و مورد عنایت مردم از آن بوده‌اند،‌ گواهی بر این مدعاست.

توکل سپس درباره راه‌اندازی پایگاه اطلاع‌رسانی «شادشو» «www.shadsho.ir» و فعالیت آن یادآورد شد: ایجاد سایت و پایگاه اطلاع‌رسانی شادشو بعد از توقف برنامه «جمعه‌ ایرانی» این فرصت را برای ما ایجاد کرد که نگاهی گسترده‌تر در افق شادمانی‌های ملل و با استفاده از فضای مجازی داشته باشیم.

سردبیر «شاد شو» در ادامه در این زمینه توضیح داد:‌ جدای از برنامه‌های نمایشی،‌ کلیپ‌های طنز و کمدی و موزیکال و مرور سینما و تئاتر کمدی و بررسی آثار هنرمندان عرصه طنز و کمدی ایران و جهان اخیرا برای آشنایی و توجه مخاطبان،‌ به سراغ دنیای موسیقی کشورهای دیگر رفته و نمونه‌های شیرین و اثرگذاری از ترانه‌های آنها را که برای بیان شادی‌هایشان ساخته شده‌اند،‌ با اجرا و ترجمه مفهوم اشعارشان به عنوان «آوای شادی‌ها» در سایت شاد شو ارائه کردیم.

توکل در پایان با اشاره به اینکه آیتم «آوای شادی‌ها» به تازگی راه‌اندازی شده است، یادآور شد: تاکنون پنج قسمت از این مجموعه تولید شده است و با اجرای دو تن از هنرمندان جمعه ایرانی خانم مونیکا جهان‌بان و الهه پرسون قابل دسترس است و صدابردای آن را رضا توکل بر عهده دارد. در این آیتم‌ها مخاطبان با گونه‌های متنوع موسیقایی که با کلام و آوای اثرگذار برای بیان احساس شادی‌ در فرهنگ‌های مختلف ساخته شده و مورد اقبال قرار گرفته‌اند آشنا می‌شوند. آرزو می‌کنیم روزی فرا برسد که شادمانه‌های مردم ایران را برای سایر زبان‌ها و فرهنگ‌ها بازگو کنیم.

راه‌اندازی دوباره «جمعه ایرانی»

راه‌اندازی دوباره «جمعه ایرانی»

راه‌اندازی دوباره «جمعه ایرانی»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ای خدا یعنی میشه ..به خدا پول ندارم وگرنه اسپانسرش می شدم..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج