۳۵۴۱۲۴
۱۹ نظر
۵۰۰۹
۱۹ نظر
۵۰۰۹
پ

احتمال فتوشاپ بودن دست نوشته توهین آمیز یک پزشک خطاب به داریوش مهرجویی

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: این احتمال وجود دارد که دست نوشته توهین آمیز یکی از پزشکان بیمارستان جم خطاب به داریوش مهرجویی فتوشاپ باشد.

خبرگزاری میزان: ایرج حریرچی سخنگوی وزارت بهداشت گفت: پس از فوت عباس کیارستمی، کارگردان فقید ایران حواشی زیادی پیرامون علت مرگ وی مطرح شده است.

وی افزود: بعد از این اتفاق، داریوش مهرجویی، یکی دیگر از کارگردان های کشور موضوعاتی را پیرامون پزشکان مطرح کرد و پس از آن، یکی از پزشکان بیمارستان جم نیز نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد.

سخنگوی وزارت بهداشت در خصوص دست نوشته ای که پزشک بیمارستان جم در دست داشته و اکنون در فضای مجازی منتشر شده است، اظهارکرد: هنوز صحت و سقم این دست نوشته ثابت نشده و مشخص نیست کدام یک از کلمات نوشته شده به روی کاغذ ها اصل و کدام یک فتوشاپ بوده است.

حریرچی ادامه داد: این موضوع را با جدیت پیگیری خواهیم کرد اما باید به این موضوع توجه شود که دو گروه درگیر در این قضیه، یکی اهل فرهنگ و هنر بوده و دیگری جامعه پزشکی کشور را تشکیل می دهند.

وی با دعوت از دو قشر پزشک و هنرمند کشور به خویشتن داری خاطرنشان کرد: درخواست ما به عنوان تولیت حوزه سلامت کشور این است که دو قشر پزشک و هنرمند تا زمان مشخص شدن علت دقیق فوت عباس کیارستمی و میزان دخالت و قصور پزشکی، اجازه دهند روند کار به طور طبیعی پیش رود.

قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور دلیل اصلی حواشی مطرح شده پیرامون مرگ عباس کیارستمی را تلاش برای مطرح شدن از سوی برخی افراد پس از این اتفاق دانست و تصریح کرد: عده ای به دنبال این هستند که پس از مرگ کارگردان بزرگ کشور خود را مطرح کرده و همین موضوع سبب شده هر روز یک واکنش نسبت به این مرگ مطرح شود.

حریرچی از مشخص شدن نتیجه پرونده پزشکی عباس کیارستمی تا روز چهارشنبه خبر داد و اذعان کرد: در جلسه روز چهارشنبه، نتیجه بررسی ها در رابطه با آن بخش از پرونده کیارستمی که در داخل کشور پیگیری شده اعلام خواهد شد اما برای مشخص شدن نتیجه قطعی، نیازمند همکاری کشور فرانسه و ارسال اطلاعات مورد نیاز از سوی مسئولان درمان این کشور به ایران هستیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مهرجویی هنرمند نیست یک ادمه ...

      پاسخ ها

      • Ebrahim

        هيس

      • کوکنار

        ولی تو یه هنرمندی...هنرت هم نادیده گرفتن حقوق دیگران و اظهار نظر دادن در مورد موضوعاتیه که هیچ چیز راجع بهشون نمیفهمی....

    • بدون نام

      احتمال دارد یعنی چی !!!
      خود آقای دکتر هیچ تکذیبی نکرده
      از خودش بپرسن همچین حرفی زده یا نه!
      احتمالا آقای دکتر از واکنش استاد مهرجویی خیلی عصبانی شده یه چیزی گقته حالا..

    • بدون نام

      اکثر پزشکها اصلا جنبه انتقاد ندارن و با منتقدان شدیدا برخورد میکنن. حق با هنرمندان هست و پزشکان باید پاسخگو باشن

    • نوشا

      تا کی میخواید از پزشکا دفاع کنید ... بس کنید ...

    • حیران

      ههههه فتوشاپه ؟؟؟؟؟!!!!!

    • ترسو

      حالا ديگه ، ماله كشي شروع شد !

    • بدون نام

      تنها اتفاقی که میفته اینه که هنرمندا رو خوب درمان میکنن.چه فرقی به حال ما میکنه.ما که مثل اینا زبون نداریم

    • بدون نام

      کلوخ انداز را پاداش سنگ ست. مهرجویی حرف زشت زده جوابشم شنیده.

      پاسخ ها

      • کوکنار

        از اونجا که پزشکان محترم و دلسوز ابزارهای زیادی برای پاسخگویی دارند...میتونیم با کمی تغییر بگیم کلوخ انداز را پاداش مرگ است!!

    • بدون نام

      برترین ها شما چطور نظراتی که حاوی توهسن به گزشک هستو تایید میکنید مثل قاتل اونوقت من گفتم مهرجویی فحاشه چاپ نکردید واقعا جالبه.شما هم مثل اینکه عقده پزشکیو دارید در حالی که شما هنرمندا در حد یک پزشک نیستید.دین ندارید حداقل ازاده باشید

    • بدون نام

      شوهر خاله من پزشك بود تو بيمارستان محل كارش عمل شد كه فوت كرد. خاله ام از كادر پزشكي تشكر كرد اما در همون حين يكي از كادر عمل بهش گفت كه جراح اشتباه كرده، موردي كه اگر شوهر خاله ام همكارشون نبود نميگفت. تو كميسيون جراح گناهكار شناخته شد. خاله ام هم همش افسوس ميخوره كه چرا بيمارستان خصوصي رو انتخاب نكرد كه فرقي هم نميكرد. اينا رو گفتم كه گروهي كه خودشون پزشكند بدونند كه همين همكارها يه روز ميشند قاتل خودشون
      پدرم هم بر اثر اشتباه در درمان فوت كرد. پول هاشون الوده هست به خون

    • بدون نام

      مهرجويي انتقاد نكرد، بي حرمتي بدون دليل ثابت شده كرد. جوون و بي تجربه هم كه نيست كه فكر كنيم در غم دوستش!!!!! اينقدر احساساتي شده كه نفهمه چي داره ميگه. كسي كه بد دهني ميكنه بايد جوابشو بشنوه. تافته جدا بافته كه نيست و بيشتر إز ديگران هم حق به گردن مردم نداره.

      پاسخ ها

      • کوکنار

        هنوز هم بعد از این همه اتفاقات تلخ به خودتون اجازه میدین که بگین ..بدون دلیل ثابت شده؟!!!....والله حالمون بد شد از بسکه هرروز تیغشون اشتباهی به یه جای دیگه گیر کرد...پلک نوزاد متولد شده... گونه نوزاد تازه متولد شده....عمل اشتباهی پای سالم بیمار!!...خبرهارو بیشتر دنبال کنی دلیل احساساتی شدن آدمارو بهتر میفهمی...

    • بدون نام

      اینا پزشک نیستن یه مشت بساز بفروش وبرجساز هستن!!!

    • کاربر

      اقای مهر جویی در غم از دست دادن دوست خود اظهار ناراحتی کردن و کسانی که به علم روان شناسی واقف هستند میدانند که عزیزانی که از دست میروند برای دیگران سخت است از پزشک محترم انتظار میرفت که با درک حال اقای مهرجویی سکوت میکردند و مردم هم همه میدانستند که اقای مهرجویی از روی ناراحتی گفتن و قصدی به اهانت نبود اما پلاکارد در دست پزشک خوشایند نبود با تشکر

    • بدون نام

      پزشک محرم بیمار باید باید باشد این پزشک صلاحیت این کار رو نداره حتی اگه راست گفته باشه

    • مهدی هاشمی

      بابا بنده خدا کلکسیون بیماری بود، خدا بیامرزتش، بیخیال شید، الآن موضوع عوض شده، پست ها رفته طرف شلوغی ترکیه بیکارهای عزیز:)) سر آنتن رو بچرخونید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج