۳۵۴۱۴۴
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

تشکیل «فراکسیون موادمخدر» در مجلس

سخنگوی ستاد مبارزه با موادمخدر از انجام هماهنگی‌های لازم برای تشکیل «فراکسیون مبارزه با مواد مخدر در مجلس شورای اسلامی» خبر داد و گفت: یکی دیگر از اقدامات مهم مجلس، بازنگری در قانون مبارزه با مواد مخدر است.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی ستاد مبارزه با موادمخدر از انجام هماهنگی‌های لازم برای تشکیل «فراکسیون مبارزه با مواد مخدر در مجلس شورای اسلامی» خبر داد و گفت: یکی دیگر از اقدامات مهم مجلس، بازنگری در قانون مبارزه با مواد مخدر است.

پرویز افشار درباره تشکیل فراکسیون مبارزه با مواد مخدر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مواد مخدر مشکل بزرگی است که دامنگیر عالم شده و کشور ما نیز از آن بی نصیب نیست و اکنون یک چالش بزرگ بین المللی و در کشور ما یک چالش بزرگ ملی محسوب می‌شود و به عنوان ام الفساد و ام الامراض آسیب‌های اجتماعی از سوی مقام معظم رهبری مورد توجه قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: معتقدیم همه بخش‌های حاکمیتی و غیرحاکمیتی باید دست به دست یکدیگر داده و در این زمینه کار کنند. در مجلس شورای اسلامی در دوره قبل تلاش کردیم گام‌های بزرگی در این خصوص برداشته و یک فراکسیون برای مبارزه با مواد مخدر تشکیل شود که متاسفانه به علت پایان دوره مجلس قبلی موفق به این امر نشدیم.

سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه در مجلس جدید تعدادی از نمایندگان نسبت به این موضوع علاقه‌مندی نشان دادند و ستاد نیز هماهنگی‌های لازم را به عمل آورده است گفت: به این سمت و سو خواهیم رفت که فراکسیون مبارزه همه جانبه با مواد مخدر در مجلس شکل بگیرد.

افشار افزود: علاوه براین کارهای بزرگ دیگری نیز باید در مجلس انجام شود. از آنجا که قانون مبارزه با مواد مخدر از سوی مجمع تشخیص مصلحت نظام تصویب شده است هرگونه اصلاح و بازنگری در آن از سوی مجمع امکان پذیر است، اما مجمع تشخیص با اذنی که از رهبری گرفته این اختیار را به مجلس داده است تا بازنگری در این قانون را انجام دهد.

وی با تاکید بر اینکه بازنگری در قانون مبارزه با مواد مخدر امری ضروری بوده و لازم است برخی عیوب احتمالی آن رفع و مطابق نیازها بروز شود افزود: حذف اعدام قاچاقچیان موا مخدر در برخی موارد از جمله همین موارد است که امور کارشناسی در خصوص آن در حال انجام است.

سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر در ادامه درباره وضعیت تولید ماده مخدر صنعتی شیشه در کشور گفت: در سه ماهه ابتدایی امسال ۷۳۹ باند موادمخدر متلاشی و ۳۰ مورد کارگاه تولید شیشه منهدم شد که از مدت مشابه سال گذشته کمتر است و نشان می‌دهد که کنترل زیرساخت‌های تولید شیشه به خوبی انجام شده و حتی شیشه از کشورهای دیگر قاچاق می‌شود. در سه ماهه اول امسال بیش از ۴۰۰ کیلوگرم شیشه کشف شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تا موادمخدربه خانه های خودتان نفوذنکرده سریع فکری به حالش بکنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج