۳۵۴۱۵۷
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

ضد حمله اسلحه پنهان منصوریان

علیرضا منصویان در تیم های تحت هدایت نشان داده است علاقمند به استفاده از تاکتیک ضد حمله است و از این حربه به عنوان اسلحه پنهان و در روزهای سخت استفاده می کند.

ورزش سه: علیرضا منصوریان در اولین بازی ای که به طور جدی روی نیمکت تیم ملی نشست با استفاده از این حربه و با گل محمد رضا خلعتبری تیم روسیه را شکست داد. روسیه ای که همواره یکی از تیم های حاضر در یورو بوده و در یورو ۲۰۱۶ هم حضور داشت. هر چند این بار بازی های خوبی از این تیم شاهد نبودیم.

در بازی های باشگاهی هم این حربه به خوبی از سوی علیرضا منصوریان بکار گرفته شد. نمونه اش در بازی فصل گذشته نفت تهران با پرسپولیس. بازی که به زعم بسیاری از کارشناسان نتیجه آن قهرمانی را از تیم برانکو گرفت. در این بازی نفت تهران با هدایت علیرضا منصوریان بازی را در میانه میدان به خوبی اداره کرد و بعد از خسته کردن پرسپولیس تاکتیک ضد حمله را پیاده کرد و دوبار به گل رسید.

در سال های اخیر استقلال و حتی پرسپولیس بیشتر و از ابتدای بازی ترکیبی فوتبال می کردند و این طور نبوده که حتی برای دقایقی در منطقه یک سوم دفاعی تجمع کنند و بعد از توپ گیری ضد حمله بزنند. شاید به این دلیل که این دو تیم استفاده از این حربه را در شان خود نمی بینند در حالی که فوتبال حرفه ای ایجاب می کند تیم قهرمان شیوه های متعددی برای بازی داشته باشد. بازی با یک شیوه خاص و تعریف شده حتی تیم مدعی قهرمانی را برای حریفان تبدیل به یک تیم ساده خواهد کرد.

استقلال با اضافه کردن تاکتیک ضد حمله به شیوه های بازی اش به تیم پیچیده تری تبدیل می شود در حالی که در فصل های گذشته این چنین نبود. در برهه ای که سانتر خسرو حیدری از جناح راست تبدیل به تنها حربه استقلال برای رسیدن به گل تبدیل شده بود دیدید که استقلال از نتیجه باز ماند اما هم اکنون خبر رسیده استقلال در اردوی ارمنستان شیوه های متعددی را برای بازی تمرین کرده و در دقایقی که در بازی با آرارات ایروان تحت فشار قرار گرفته بود ضد حمله را مبنای رسیدن به گل قرار دارد.

استقلال با حضور آرش افشین و کاوه رضایی سرعتی به راحتی می تواند از این حربه استفاده کند. البته تاکتیکی که شاید فقط در برخی از بازی ها استقلال به آن نیاز پیدا کند. مثل دربی.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      علیمنصور ضدحمله چرا؟شمااگه 8نفری هم بازی بکنید بازم لنگپولیس ازپیش باخته محسوب میشه وعده ما دربی

    • بهروز real

      4تاخورای داربی
      که نمادشونو4رو
      ازشون گرفتیم
      لطفا.... !!!!!!

    • اس اس

      علی منصور با تیم نفت اومد ۲به ۰ لنگیها رو برد حالا با استقلال ۵ یا ۶ گل رو شاخشه.درود بر اس اس علیمنصور.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج