۳۵۴۱۹
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

کی روش: در لیگ ایران مثل کریمی نداریم

کی روش بعد از هر تمرین تیم ملی به سوال خبرنگاران جواب می دهد. او روز گذشته پس از تمرین بانشاط تیم ملی با لب خندان به سوالات جواب داد. دعوت کریمی به تیم ملی که در تیم باشگاهی اش حضور ندارد، انتقاداتی را به همراه داشت.

کی روش: در لیگ ایران مثل کریمی نداریم

تماشا: کی روش بعد از هر تمرین تیم ملی به سوال خبرنگاران جواب می دهد. او روز گذشته پس از تمرین بانشاط تیم ملی با لب خندان به سوالات جواب داد. دعوت کریمی به تیم ملی که در تیم باشگاهی اش حضور ندارد، انتقاداتی را به همراه داشت.

کی روش در جواب به این انتقادات گفت: «این سوالی است که جواب آن بسیار راحت است. در لیگ ایران بازیکنی مثل کریمی که تجربه و دانش بین المللی در این سطح بالا را داشته باشد نداریم. وقتی در تیم بازیکنان جوانی حضور دارند باید از نفراتی مثل کریمی که تجربه اروپایی زیادی دارند و بیش از 120 بار در بازی های ملی به میدان رفتند استفاده کنیم و اگر نتوانیم از آنها بهره ببریم دلیل توجیه کننده ای نخواهیم داشت. برای من بازیکنی مثل علی کریمی در زمین نقش بازیکن و مربی را برای نفرات جوان دارد که می تواند تجربیات خود را به آنها انتقال دهد و این برای ما خیلی مهم است.»

لجبازی کی روش با ژوزه یکی از دلایلی است که حدس زده می شود دلیل حضور کریمی در تیم ملی باشد. با این حال سرمربی تیم ملی علاقه ای به صحبت در این مورد ندارد. «به هیچ وجه نمی خواهم در مورد این مسئله صحبت کنم و هیچ توضیحی ندارم. برای من به هیچ وجه قابل باور نیست که سرمربی تیم ملی بخواهد منافع شخصی خود را اعمال کند. برای کمک به منافع ملی و رساندن ایران به اهدافش هدایت تیم ملی را برعهده گرفتم پس خواهش می کنم من را با بقیه دوستانی که به دنبال منافع خود هستند مقایسه نکنید.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کی روش دوستت داریم کی روش دوستت داریم . بزن دست قشنگرو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج