۳۵۴۱۹۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

چینی: از اردوی ارمنستان راضی هستیم

مربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به منتقدانی که مدعی هستند دستیاران علیرضا منصوریان ضعیف هستند، گفت: هیچ صحبتی در این زمینه ندارم و به‌نظر آنها احترام می‌گذارم.

خبرگزاری تسنیم: علی چینی درباره اردوی ارمنستان، شرایط استقلال و ... صحبت‌هایی را مطرح کرد که در زیر می‌خوانید:

* از اردوی ارمنستان راضی بودید؟

خیلی خیلی راضی بودیم. کمپ تمرینی ارمنستان از نظر امکانات شامل زمین چمن، ابزار کار، استخر، سونا و جکوزی و ... عالی بود. در خیلی از روزهای اردو در دو نوبت تمرین کردیم و در مجموع همه چیز برای ما راضی‌کننده بود.

* بازی‌های دوستانه به استقلال کمک کرد؟

بازی نخست ما با آرارات در شرایطی برگزار شد که بازیکنان در تمرینات بدنسازی قرار داشتند. آرارات تیم خشنی بود و با سبک خاصی بازی می‌کرد. ظاهراً به آنها گفته بودند در صورتی که استقلال را نبرید، به خانه برنگردید! بازی دوم ما با تیم چهارم لیگ ارمنستان بود که اگر یک امتیاز می‌گرفت به مسابقات لیگ اروپا راه پیدا می‌کرد. در این مسابقه، بدن بازیکنان از شرایط سخت بدنسازی خارج شده بود و توانستند بازی خوبی انجام دهند. مهم‌ترین نکته اردوی ارمنستان این بود که مصدوم ندادیم.

* نظرتان در مورد قرعه‌کشی لیگ برتر چیست؟

به‌نظرم، پس از دربی بازی‌‌های سخت استقلال به‌صورت فشرده آغاز می‌شود. در نظر بگیرید که دو بازی آخرمان با تیم‌های تراکتورسازی و سپاهان است. بنابراین امسال در مجموع سال سختی در پیش داریم. هفته نخست هم با تیم سابق‌مان نفت بازی داریم که تیم بسیار خوبی است. نفت تیمی است که شکل و انسجام خود را حفظ کرده است. درست است که یکسری نفرات از این تیم خارج شده‌اند، اما علی دایی نفت را تقویت کرده است.

* برخی از پیشکسوتان از جمله علی جباری اعتقاد دارند که دستیاران علیرضا منصوریان از جمله شما ضعیف هستید. چه واکنشی به این صحبت‌‌ها داری؟

هیچ حرفی در این رابطه نمی‌زنم. ما سعی خواهیم کرد تمرکزمان روی تیم باشد. امیدوارم با تغییر سبک بازی‌‌های استقلال، رضایت هواداران را جلب کنیم. علاوه بر این به نظر منتقدان احترام می‌گذاریم.

* در روزهایی که در ارمنستان بودید، دستیاران فصل گذشته پرویز مظلومی علیه هم موضع گرفتند. این مسئله آرامش استقلال را به‌هم نمی‌زند؟

نمی‌دانم چه اتفاقاتی در فصل گذشته افتاده است. مربیان فصل گذشته از دوستان صمیمی من هستند و آنها را به آرامش دعوت می‌کنم. دنیا ارزش ندارد که پشت هم حرف بزنیم. از دوستانم خواهش می‌کنم هر مسئله‌ای وجود دارد، نادیده بگیرند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج