جاباما
۳۵۴۲۴۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

حلالی: نباید طارمی را بازگردانند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: تفکر کاری در تراکتورسازی را نمی‌پسندم و به نظر من این باشگاه در بازیکن‌سازی موفق عمل نمی‌کند.

خبرگزاری فارس: اسماعیل حلالی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه دیروز در اردوی تراکتورسازی حاضر شده بود، گفت: من در محل تمرین تراکتورسازی حاضر نشدم بلکه ما همیشه در زمین ولنجک بازی می‌کنیم و اینبار اعضای تراکتورسازی بودند که به محل تمرین ما آمدند. آنجا اعضای این تیم را دیدم و با محمد نوری و مربیان این تیم خوش و بش کردم.

وی در مورد اینکه شرایط تراکتورسازی را برای فصل آینده چطور ارزیابی می‌کند، گفت: تراکتورسازی هواداران زیادی دارد و محبوب مردم آذربایجان است. عملکرد این تیم با تفکراتم منافات دارند و آن را نمی‌پسندم. اگر این باشگاه را به طور کل تعطیل کنند چیزی عاید فوتبال تبریز نمی‌شود چراکه سرمایه بومی پرورش داده نمی‌شود.

وقتی تیم اینقدر هزینه میکند باید در سطح بومی‌سازی و پرورش ستاره‌های داخلی هم عملکرد خوبی داشته باشد. اکنون که بازیکنان خوبی مثل نوری جذب شده اند باید از تجربه این نفرات استفاده کرد و در کنار آنها بازیکنان بومی به کار گرفت تا بتوانند رشد کنند و به کیفیت قابل قبولی برسند.

درست است که فوتبال حرفه‌ای شده و شاید خیلی‌ها این مسائل را قبول نداشته باشند اما به نظر من باید بازیکن سازی هم در تیم صورت بگیرد و با هزینه مناسب آکادمی قوی تشکیل دارد.

پیشکسوت تراکتورسازی در ادامه یاد آور شد:تراکتورسازی هر سال مدیریتش تغییر می‌کند و مدیران هم با توجه به علاقه مردم به دنبال کار مقطعی و هزینه زیاد هستند تا با جذب بازیکنان با کیفیت قهرمانی به دست بیاورند.

حلالی در مورد اینکه آیا تراکتورسازی پیر نیست، خاطرنشان کرد: این مسئله را قبول ندارم. بازیکنی که درست زندگی کرده مشکلی پیدا نخواهد کرد. محسن بنگر سال قبل یکی از مهره‌های تاثیر گذار پرسپولیس بود که در هر وقت غایب بود تیم با مشکل روبرو می‌شد. سن یک عدد است و اگر بازیکن خودش را حفظ کرده باشد مشکلی پیدا نمی‌کند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد وضعیت مهدی طارمی و اینکه بحث بازگشت او به پرسپولیس مطرح شده است، اظهار داشت: این مسئله به وجه خوب نیست و به نظرم صلاح نیست طارمی بازگردد. وقتی شما در تیمی برانکو ایوانکوویچ را دارید دیگر نیاز به اشخاص دیگری مثل طارمی و ... پیدا نمی‌کنید. او می‌تواند بازیکنانی مثل طارمی پروش بدهد. طارمی در ریزه اسپور دنبال پیشرفت نباشد.

کسی که می‌خواهد پیشرفت کند ابتدا باید این اتفاق برایش در فکرش بیفتد. خودم احساس می‌کردم طارمی باید برای پیشرفت به تیم‌های اول تا ششم لالیگا و لیگ‌های بزرگ برود نه ریزه‌اسپور که محلی از اعراب ندارد. به نظرم با اتفاقاتی که افتاده صلاح نیست طارمی بازگردد. بستر برای بازگشت او فراهم نیست و ممکن است جبهه گیری شود.

وی در پایان در مورد پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس در لیگ شانزدهم شانس قهرمانی دارد، گفت: به نظرم پرسپولیس سال قبلم قهرمان شد. از نظر من پرسپولیس در لیگ پانزدهم قهرمان بود و برانکو کار بزرگی کرد. او می‌تواند امسال هم تیم بزرگی بسازد که در لیگ موفق شود. آرزویم قهرمانی و موفقیت تیمم است و همه جوره از پرسپولیس حمایت می‌کنم تا یک قهرمانی به هواداران هدیه کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج