جاباما
۳۵۴۲۵۹
۳ نظر
۵۰۲۰
۳ نظر
۵۰۲۰
پ

طلاق جنجالی آقای سوپراستار

محققان می‌گویند طلاق از جمله تلخ‌ترین تجربه‌ها و خاطرات بشر است که بعد از مرگ عزیزان شرایط روانی و جسمی فرد را دگرگون می‌کند.

مجله سیب سبز: جدایی، بی‌شک از غم‌انگیزترین اتفاق‌هایی است که ممکن است سراغ انسان بیاید. محققان می‌گویند طلاق از جمله تلخ‌ترین تجربه‌ها و خاطرات بشر است که بعد از مرگ عزیزان شرایط روانی و جسمی فرد را دگرگون می‌کند. طلاق اگر چه بار منفی بزرگی در زندگی فردی و جمعی افراد ایجاد می‌کند اما یک حسن غیرقابل انکار دارد و آن فرصتی است که برای ایجاد تغییر در زندگی در اختیار افرادی قرار می‌دهد که همه تلاش‌شان را برای حفظ زندگی‌شان کرده‌اند اما همچنان به نتیجه‌ای نرسیده‌اند.

این بار، پست صفحه شخصی اینستاگرام حمید گودرزی، بازیگر تلویزیون و سینما ذهن‌ها را به خود مشغول کرد و گمانه‌زنی‌های مختلفی را درباره این بازیگر و زندگی‌اش در رسانه‌ها مطرح کرد. این موضوع بهانه‌ای شد تا مروری داشته باشیم بر داستان‌های ازدواج و طلاق چهره‌های معروف در ایران و جهان. در ادامه این مطلب دیدگاه‌های دکتر رمضانی‌فرانی و دکتر شهرام اسلامی، روانشناس را در این باره از دست ندهید.

خبری که حمید گودرزی در اینستاگرامش منتشر کرد

من عاشق همسرم بودم

حمید گودرزی، بازیگر سریال زمانه به تازگی و چند روز پیش از طریق پست اینستاگرامش به هوادارانش گفت که قرار است زندگی جدیدی را آغاز کند. او تصویری از خودش را منتشر کرد و نوشت: « به زودی ان‌شاءالله زندگی جدیدی رو شروع می‌کنم. از همه شما می‌خوام همین طوری حمایتم کنید. دوست‌تان دارم زیاد. در ضمن سریال جدید در راه است.» این جملات از حمید گودرزی باعث شد تا بسیاری از هوادارانش به صفحه شخصی او هجوم بیاورند تا صحت و سقم شایعه جدایی این بازیگر را از ماندانا دانشور، همسرش جویا شوند.

طلاق جنجالی آقای سوپراستار

هواداران در هزاران کامنت دلیل جدایی این بازیگر را جویا شدند. عصرخبر و بسیاری از سایت‌های خبری همچون افکارنیوز و نمناک این خبر را منتشر کردند که حمید گودرزی در پاسخ به یکی از هوادارانش درباره علت جدایی از همسرش را علاقه همسرش برای خروج از کشور و زندگی در خارج از ایران اعلام کرده است. این سایت‌ها تصویری از کامنت منسوب به حمید گودرزی را منتشر کردند که در آن نوشته: «من عاشق خانومم بودم ولی اون عاشق زندگی در ایران نبود؛ به همین دلیل رفت.» همه این ماجراها باعث شد خبر جدایی حمیدگودرزی از همسرش قوت بگیرد.

طلاق جنجالی آقای سوپراستار

زوجی که عشق‌شان مثال‌زدنی بود

حمید گودرزی و همسرش، ماندانا، روزگاری در میدان آرژانتین همسایه بودند. آنها مدت‌ها قبل در گفت ‌و‌گویی با ایلنا درباره شیوه زندگی‌شان صحبت کرده بودند. در آن روزها و در ابتدای آشنایی، حمید دانشجوی رشته کارگردانی بود و ماندانا محصل. حمید گودرزی درباره آن می‌گوید: «آن زمان خانواده ماندانا با ازدواج ما مخالف بودند چون آنها خارج از ایران زندگی می‌کردند. پدر ماندانا به من پیشنهاد داد که ما هم به آمریکا برویم اما من دوست نداشتم برای زندگی جایی غیر از ایران باشم چون شغل من داشت در ایران شکل می‌گرفت. البته آنها تا حدی با حرفه من هم مشکل داشتند و مسئله دیگر این بود که سطح اقتصادی خانواده همسرم از خانواده من بالاتر بود. اما ما با هم ازدواج کردیم.»

ماندانا دانشور نیز می‌گوید: «البته در ابتدای راه صددرصد با هم یکی نبودیم اما کم‌کم مشکلات حل شد. چون اختلاف اساسی نداشتیم و بیشتر اختلاف سلیقه بود. در نهایت کمی من گذشت کردم و کمی حمید و حالا فکر می‌کنم خیلی شبیه هم شد‌ه‌ایم.» گودرزی در پاسخ به این سوال که آیا تا به حال با هم قهر کرده‌اید یا نه می‌گوید: «ما هیچ زمان با هم قهر نکرده‌ایم؛ حتی یک ربع چون وقتی با هم دعوا می‌کنیم هر دو به یک‌اندازه برای آشتی کردن پیشقدم می شویم. البته ماندانا بیشتر.‌»

جدایی سحر از رامبد

رامبد جوان و سحردولتشاهی در صحنه تئاتر با هم آشنا شدند. سحر دولتشاهی در مصاحبه‌ای که در سال ۹۱ با مجله ایده‌آل داشت، می‌گوید: « بعد از آنکه رامبد به من پیشنهاد ازدواج داد با پدرم صحبت کردم. خواستگاری انجام شد و ما مراسم و عروسی به شکل مرسوم و مفصل نگرفتیم و خیلی ساده شروع کردیم.» او ادامه می‌دهد: « دغدغه‌هاي مهمي در زندگي دارم. همانقدر كه دوست دارم در كارم موفق باشم، دوست دارم درست و خلاقانه زندگي كنم.»

طلاق جنجالی آقای سوپراستار

او حتی از علاقه‌اش به بچه‌دار شدن با ایده‌آل صحبت کرده بود. اما ماجرای جدایی این دو بازیگر نیز مثل بمب در شبکه‌های اجتماعی ترکید. البته رامبد جوان هرگز درباره این جدایی خبر رسمی اعلام نکرد و در مقابل کنجکاوی‌های مردم در صفحه شخصی‌اش هیچ پاسخی نداد و این طور وانمود کرد که این سوال‌ها به نوعی فضولی در زندگی او است. او در یک برنامه گفت بعضی‌ها بهتر است آنقدر وقت خودشان را صرف کنجکاوی و مطرح کردن سوالاتی که به آنها ربطی ندارد، نکنند.

خداحافظی آزاده صمدی از هومن سیدی

یکی دیگر از جدایی‌هایی که در سال‌های گذشته در میان زوج های هنرمند، شاهدش بودیم جدایی آزاده صمدی و هومن سیدی بود. خبر این جدایی اگر چه به صورت غیر‌رسمی در سایت‌ها و صفحه‌های اینستاگرام دست به دست می‌شد اما بالاخره هومن سیدی طاقتش تمام شد و در پاسخ به خیل عظیمی از پرسش‌های طرفدارانش درباره این مسئله در قالب پستی در صفحه اینستاگرامش این گونه پاسخ داد: «دوستان عزیزم، گاهی به دلیل علاقه و لطف شما شاهد این هستم که جزئیاتی از زندگی خصوصی‌ام تبدیل به موضوع ذهنی عده‌ای از دوستان شده.

طلاق جنجالی آقای سوپراستار

بی‌شک زندگی من هم مثل هر کدام از شما تشکیل شده از دوایر شخصی و خصوصی که ترجیح می‌دهم در حجاب عرف‌های رایج فرهنگی باقی بماند اما از آنجا که احترام زیادی برای شما قائلم و پیگیری‌های شما را توجه دوستانه تحلیل و تعریف می‌کنم، باید به اطلاع‌تان برسانم که زندگی مشترکم با سرکار خانم آزاده صمدی نزدیک به یک سال است که به اتمام رسیده.»

طلاق جنجالی زوج هالیوودی

نیکول کیدمن و تام کروز از جمله بازیگران پرکاری هستند که در سال ۱۹۹۰ با یکدیگر آشنا شدند. ازدواج آنها در همین سال شکل گرفت، تقریبا ۱۱ سال زندگی کردند و بالاخره در ماه‌های پایانی سال ۲۰۰۱ از هم جدا شدند. البته آنها در طول مدتی که با هم زندگی می‌کردند در نگاه مردم آمریکا از جمله خوشبخت‌ترین زوج‌های هالیوودی بودند. اما جدایی‌شان همه طرفداران‌شان را ناامید کرد. آن روزها دلایل مختلفی برای جدایی این زوج مطرح شد که یکی از مهم‌ترین آنها شایعه بچه‌دار نشدن نیکول و تام بود.

طلاق جنجالی آقای سوپراستار

اما زمزمه‌های غیررسمی از این موضوع نیز در رسانه‌ها مطرح شد که این زوج دیگر مثل سابق علاقه‌ای به هم ندارند اما این ادعا نیز بعدها با اظهارنظر عاشقانه نیکول بی‌اساس شد. چرا که نیکول بعد از جدایی از تام و در زمان نامزدی تام با کیت اوریان اعلام کرد که هنوز هم تام را دوست دارد.

۱۴ سال بی‌سرانجام جانی دپ و ونسا پارادیس

یکی از اخباری که در سال ۲۰۱۲ بسیاری از مردم را شوک‌زده کرد خبر جدایی جانی دپ و پارادیس بود. آنها بعد از ۱۴ سال زندگی مشترک و دو فرزند، خیلی ناگهانی و بدون هیچ مقدمه و جار و جنجالی از هم جدا شدند. اما به نظر می‌رسد که جانی دپ آن طور که باید و شاید از این زندگی دل نکنده است.

طلاق جنجالی آقای سوپراستار

او چند سال پیش با وجود آنکه از ونسا پارادیس جدا شده بود یک ملک ۴ میلیون دلاری برای او خرید تا همسر سابقش به همراه دختر نوجوانش در این ملک زندگی کنند. کی از نزدیکان جانی و ونسا گفت:« پایان دادن به زندگی مشترک، برای هر دوی آنها خیلی سخت بود. اما در حال حاضر چیزی که بیشتر از همه برای آنها مهم است این است که به خاطر فرزندانشان یک خانواده صمیمی باقی بمانند و مثل همیشه اولویت زندگی آنها فرزندانشان است.»

ماجرای عاشقانه آقای اسمیت با جنیفر آنیستون

اگر چه این روزها همه عادت دارند نام برد پیت را در کنار نام آنجلینا جولی ببینند اما واقعیت این است که برد پیش از این با جنیفر آنیستون زندگی می‌کرد. ازدواج و طلاق این زوج هالیوودی از جمله پرحاشیه‌ترین اتفاق‌های سینمای هالیوود است. آنها مراسم ازدواج‌شان را بسیار مفصل و پرخرج برگزار کردند. برد پیت و جنیفر هر دو از جمله ثروتمندترین بازیگران هالیوود بودند که با ازدواج‌شان قدرت و ثروت‌شان را چند برابر کرده بودند.

طلاق جنجالی آقای سوپراستار

این زوج زندگی بسیار خوبی داشتند اما پروژه‌های کاری پی‌درپی باعث شد تا آنها ماه‌ها از یکدیگر دور بمانند و گاهی در طول سال تنها چند بار یکدیگر را ببیند. همه اینها زمینه‌ساز جدایی را فراهم کرد. در این مدت آقای اسمیت با خانم اسمیت یعنی آنجلینا جولی آشنا شد. آنها با هم فیلم پرفروش آقا و خانم اسمیت را بازی کردند و در زمان بازی در این فیلم آنجلینا و برد آنچنان به هم علاقه‌مند شدند که برد پیت به کلی همسرش را فراموش کرد و تصمیم گرفت با جولی ازدواج کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رحم خدا

      طلاق سکینه ورمضون روننوشتید با3تابچه قدونیم قد رمضون عاشق یه دخترشهری شد ازسکینه جداشد ،خداازش نگذره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سکینه هم رسید به تو
        خخخخخخخخ

    • بدون نام

      من نمیدونم چرا جدیدا مجله هرچی میذاره مردم مینالن فکر کنم این هم مثل بیماری یه دفعه پیکش میاد
      این مجله مجلهتفریحی و سرگرمی هم هست اگر دلتون اخبار خشک و جدی میخواد بفرمایید برید تابناک و انتخاب و...
      ثانیا این تیتر کاملا مشخصه که زیرش چه مطلبی قراره بخونید پس خود آزاری داری کلیک کردی صفحه رو باز کردی
      مگر اینکه از اون دست بیمارانی باشید که میان مطلب رو میخونن اما بعد تریپ عاقل اندر سفیه میگیرن همه چیز رو مسخره میکنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج