۳۵۴۲۷۹
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

علت شرکت‌ نکردن عارف در افطار روحانی

علی صوفی نارضایتی مردم را پاشنه آشیل دولت روحانی در یکسال باقی‌ مانده دانست که باید از سوی دولت رفع شود.

خبرگزاری تسنیم: علی صوفی عضو شورای مرکزی حزب اصلاح‌طلب اتحاد ملت و وزیر تعاون دولت هشتم درباره مسئله حقوقهای نجومی مدیران دولت یازدهم، اظهارکرد: دولت روحانی باید برای حل این مسئله و در راستای نظارت بر اجرای قانون اساسی و اصل ۴۹ آن، وارد عمل شود. فساد اداری تنها مختص دولت نیست بلکه در رانتها و واگذاریها پولهای کلانی جابه جا می‌شود و روحانی می‌تواند با نظارت درست و اجرای اصل ۴۹، انقلابی در نظام اداری کشور بوجود بیاورد.

صوفی افزود: این فضایی که در کشور به وجود آمده یک‌باره ایجاد نشده بلکه در گذشته نیز کم‌کاریهایی شده است. متأسفانه کم‌ترین توجهی به فرمایشات حضرت علی(ع) نداریم که فرمودند نیکوکار و بدکار نباید یکسان باشند و اصل تشویق و تنبیه در کشور فراموش شده است.

عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت درباره ادعای برخی اصلاح‌طلبان مبنی بر عهدشکنی برخی اعضای فراکسیون امید به‌ویژه نمایندگان عضو حزب اعتدال و توسعه در ماجرای انتخاب ریاست مجلس و کمیسیونهای آن خاطرنشان کرد: این گله نسبت به نمایندگان اعتدال و توسعه وجود دارد و جدی است. اعتدال و توسعه آن‌چنان‌که وانمود می‌کرد، نبود. برخی کاندیداها که عنوان می‌شد نامزد اعتدال و توسعه هستند از تصمیمات فراکسیون امید تبعیت نکردند که به نظرم اعلام بی‌طرفی این حزب در مسئله ریاست مجلس، خلف وعده بود.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره علت عدم حضور عارف در افطار رئیس‌جمهور، بیان کرد: من اطلاع دقیقی در این باره ندارم البته شنیدم که آقای عارف در جایی گفته بود به دلیل اینکه کار داشته در این مراسم شرکت نکرده اما به هر حال دکتر عارف جایگاه خاص خودش را دارد. وی نمایندگی مردم را پذیرفته و مردم هم به او رأی داده‌اند و طبیعتاً باید پای اهداف خود بایستد.

وی بابیان اینکه فراکسیون امید کارش را باقوت ادامه می‌دهد، گفت: در بدو ورود و افتتاح مجلس اعضای فراکسیون تا جایی که مقدور بود تلاش کردند اما لیست امید در غیاب چهره‌های شاخص و مجرب اصلاح‌طلب که سابقه نمایندگی داشتند، تشکیل شد. این مسئله یک ناکارآمدی را به وجود آورد اما هرچه جلوتر برویم این فراکسیون قوی‌تر خواهد شد.

وزیر تعاون دولت اصلاحات درباره اقداماتی که روحانی باید در یک سال باقی‌مانده انجام دهد، خاطرنشان کرد: مواضع روحانی، مواضعی اصولی و منطقی بوده اما باید در یک سال باقی‌مانده نارضایتی مردم را برطرف کند و همین مسئله پاشنه آشیل دولت روحانی است.

صوفی افزود: زمان برخی اصلاحات اقتصادی فرا رسیده است. اکنون‌که تورم کنترل شده، می‌توان ارزش پول ملی را احیا کرد. اگر قرار است صفرهای پول حذف شود در حالت پایین بودن تورم می‌توان این کار را انجام داد. دولت باید تلاش کند حقوق کارمندان را بهینه کند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره تغییر وزرا که مطالبه برخی اصلاح‌طلبان از دولت روحانی است، تصریح کرد: روحانی باید کابینه مطلوب خودش را تشکیل دهد. اگر کابینه مطلوب همین است جای بحث دارد اما اگر کابینه مطلوبی در ذهنش بود و مجلس قبل اجازه نمی‌داد، می‌تواند با این مجلس آن کابینه را تشکیل دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مملکت را فدای چرا رفت ... چرا نرفت ها نکنید...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج