۳۵۴۲۹۳
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

سرقت ۴۰۰۰ سیم‌کارت توسط کارمندان پست

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری کارمندان اداره پست یکی از شهرستان‌های غرب استان تهران که با همکاری کارمند سابق این اداره اقدام به ربودن ۴۰۰۰ سیمکارت هدیه کرده بودند، خبر داد.

ایسنا: فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری کارمندان اداره پست یکی از شهرستان‌های غرب استان تهران که با همکاری کارمند سابق این اداره اقدام به ربودن ۴۰۰۰ سیمکارت هدیه کرده بودند، خبر داد.

سرقت 4000 سیم‌کارت توسط کارمندان پست

سردار محسن خانچرلی درباره دستگیری تعدادی از کارکنان اداره پست شهریار به دنبال سرقت حدود 4 هزار سیم کارت هدیه گفت: مدتی قبل گزارشی مبنی بر سرقت تعداد زیادی سیمکارت تلفن همراه از اداره پست شهریار، بررسی موضوع در دستور کار پلیس غرب استان تهران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: در تحقیقات اولیه پلیس و در بازرسی از محل، مشخص شد که سارق یا سارقان با اطلاع از محل نگهداری سیم‌کارت‌ها، اقدام به قطع دوربین های مداربسته محل کرده و با تخریب محل نگهداری آن‌ها دست به سرقت این سیم‌کارت‌ها زده‌اند.

وی با اشاره به آثار به دست آمده از محل سرقت ادامه داد: شواهد امر نشان می‌داد که سارقان با همدستی کارکنان اداره پست، دست به این سرقت زده‌اند و کمک‌هایی از داخل این اداره برای راهنمایی به آن‌ها داده شده بود.

خانچرلی با بیان اینکه در پیگیری‌های نهایی مشخص شد یکی از افرادی که قبلاً در این اداره مشغول به کار بوده، با در اختیار داشتن کلید و همدستی چند کارمند اداره پست، اقدام به قطع برق و از کار انداختن دوربین‌های این اداره کرده، گفت: این افراد پس از آن ۴ هزار سیم کارت هدیه را به سرقت برده و قصد فروش آن در بازار را داشتند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران اضافه کرد: در جریان این پرونده 7 نفر شامل سارق، همدستان و مالخرانی که مبادرت به خرید این سیم کارت‌ها کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند و کارمندان اداره پست نیز پس از دستگیری در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بابا چه خبره اینهمه دزدی و اختلاس و حقوق نجومی و...... اینجا ایرانه وطنم پاره ی تنم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج