۳۵۴۳۵۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ولایتی عازم سنگاپور و مالزی می‌شود

رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام برای دیدار و گفت‌وگو با مقام‌های مالزی و سنگاپور عازم کوآلالامپور و سنگاپور می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام برای دیدار و گفت‌وگو با مقام‌های مالزی و سنگاپور عازم کوآلالامپور و سنگاپور می‌شود.

علی اکبر ولایتی، رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام به منظور شرکت و سخنرانی در همایش دو روزه مهاجران آسیایی با عنوان "رشد از راه تعامل: فرصت جنوب آسیا' به منظور دیدار و گفت‌وگو با مقام‌های عالی این کشور به سنگاپور سفر خواهد کرد.

در همایش مهاجران آسیایی "لی هسین لونگ" نخست وزیر سنگاپور، "رانیل ویکرمیسینگ" نخست وزیر سریلانکا، "ویویان بالاکریشنان" وزیر امور خارجه سنگاپور، "نیتین گادکاری" وزیر حمل و نقل جاده‌یی و بزرگراه‌های هند، "اس. ایسواران" وزیر صنعت و تجارت سنگاپور، "چاندرا بابو نایدو" سروزیر "آندرا پرادش" هند، "ایندرانی راجا" وزیر ارشد وزارت دارایی و قانون سنگاپور، "مانگالا ساماراویرا" وزیر امور خارجه سریلانکا ، "تارمان شانموگاراتنام" معاون هماهنگی نخست وزیر سنگاپور در سیاست های اجتماعی و اقتصادی "گوپینات پیلای" رییس موسسه مطالعات جنوب آسیا و سفیر ارشد در وزارت امور خارجه سنگاپور، "سوبراتا میترا" مدیر این موسسه و بیش از ۱۰۰ نفر از سرمایه‌داران و بازرگانان برجسته جهانی از کشورهای ژاپن، هند، سنگاپور، هنگ کنگ، مالزی، انگلستان، پاکستان و استرالیا حضور دارند که در مرکز همایش های "رافلس سیتی" برگزار خواهد شد.

ولایتی پس از اقامت در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ۲۸ و ۲۹ تیرماه در در ادامه سفر به شرق آسیا به کشور مالزی عزیمت خواهد کرد و در این کشور با مقام‌های عالی دیدار مالزی نیز دیدار خواهد کرد و در مرکز تحقیقات استراتژیک این کشور هم ضمن ملاقات با رییس و مسوولان مرکز، سخنرانی می کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج