۳۵۴۳۷۶
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

حمله یک کارگردان به منتقد «هفت»

برای اولین بار در برنامه سینمایی «هفت» یک فیلمساز دلایل نقد منتقد ثابت برنامه را زیر سوال برد.امیر شهاب رضویان مقابل مسعود فراستی به او گفت:« لحن تو لحن یک آدم فرهیخته نیست.»

خبرآنلاین: برای اولین بار در برنامه سینمایی «هفت» یک فیلمساز دلایل نقد منتقد ثابت برنامه را زیر سوال برد.امیر شهاب رضویان مقابل مسعود فراستی به او گفت:« لحن تو لحن یک آدم فرهیخته نیست.»

حمله یک کارگردان به منتقد «هفت»

در برنامه دیشب برنامه «هفت» و در بخش میز نقد،قرار بود نقد فیلم «یک دزدی عاشقانه» به کارگردانی امیرشهاب رضویان با حضور خودش انجام شود.در ابتدای این بخش برنامه مسعود فراستی منتقد ثابت «هفت» با گفتن این حرف که فقط یک ساعت از فیلم امیر شهاب رضویان را دیده است گفت:« تو اهل طنز نبودی و کمدی نداشتی. من امروز این فیلم را دیدم و بیش از یک ساعت نتوانستم فیلم را تحمل کنم. بعدش را ندیدم. ولی ۵ دقیقه هم برای نقد این فیلم کامل بود.»

فراستی ادامه داد:« چیزی که من دیدم نه فیلمنامه و نه کارگردانی کمیک نیست. کمدی هم برخلاف نظر برخی، تنها این نیست که بفروشد! فیلم تو یک کمدی فیلم فارسی است که به فیلم فارسی هم بدهکار است. یک تیتراژ خوب دارد. یک تیزر جذاب دارد و باقی اش تبلیغات امپراتوری کورش است که اگر این تهیه کننده هم پشتش نبود نمی توانست این را بفروشد. و در واقع تبلیغ پخش کننده و فیلمیران و تو ناخواسته ایجنت آن شده ای! فیلم به شدت نوامید کننده، تبلیغاتی و فیلمسازش کاملا ابزار این تبلیغات شده است.»

رضویان پس از حرفهای مسعود فراستی حمله به منتقد برنامه را آغاز کرد:« من عضوی از سازندگان "کورش" هستم. مفتخرم که آن را در فیلمم قرار داده ام. پولی هم برای این تبلیغ نگرفته ام. با توجه به اینکه تو فیلم را کامل ندیده ای وارد فیلم نمی شوم. روی صحبت من با خود تو است. من کتاب «لذت نقد» تو را خوانده ام. مسیری که تو می روی مسیری است که به ۹۹ درصد فیلم ها فحش می دهد. سینمایی که ۹۹ درصد فیلم هایش بد است، تو چرا به خودت زحمت می دهی تا برای فیلم هایش نقد بنویسی! این برنامه نشان داد منتقد چیست. مردم فکر می کنند منتقد کسی است که با هر زبانی به فیلم ها توهین می کند. گاهی وقت ها این توهین ها به فیلمساز هم می رسد.»

رضویان در ادامه با اشاره به علوم انسانی و عدم قطعیتی که در این علوم وجود دارد گفت:«تو، فراستی منتقد را به سینما شناساندی، اما این منتقد با لبه خیلی تیزی به فیلمساز حمله می کند که برای اغلب آدم‌ها پذیرفته نیست. گاهی وقت‌ها مسعود فراستی در مسائل مربوط به علوم انسانی آنچنان به طور قطعی فیلمی را می کوبد که افراد گیج می شوند. من به عنوان یک فیلمساز حرفم این است که لحن تو لحن یک آدم فرهیخته نیست و حاشیه می سازد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      این فیلمهای فعلی متاسفانه هیچ کدومشون خوب نیستند و از ضعف فیلمنامه و کارگردانی و.. برخوردار است اکثرا هم نقد پذیر نیستند و زود ناراحت میشوند!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج