۳۵۴۳۷۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

نکونام: با هیچ‌کس خصومتی ندارم

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان گفت همیشه قدردان مربیانش بوده است.

خبرگزاری تسنیم: جواد نکونام درباره پیام‌ها و همینطور ابراز علاقه هواداران پس از خداحافظی‌اش گفت: ابتدا باید از مردم ایران یک تشکر ویژه کنم. از لحظه ای که خبر خداحافظی ام را اعلام کردم نمی توانم بگویم چقدر پیغام احساسی داشتم. از تمام ایران در صفحه شخصی ام در ایسنتاگرام پیغام گذاشتند. دوستان زیادی هم به موبایلم پیام دادند و تماس گرفتند. خیلی از تماس ها را نتوانستم پاسخ دهم. اینجا می خواهم از تک تک این عزیزان تشکر کنم. دست آنها را می بوسم و امیدوارم یک روز دوباره بتوانم به این فوتبال و به این مردم خدمت کنم.

او با اشاره به پیام وزارت ورزش، فدراسیون، باشگاه استقلال و... پس از خداحافظی اش تاکید کرد: از هیچکس توقع نداشتم ولی من را شرمنده کردند. برای باشگاه بزرگ استقلال و تمام طرفدارانش آرزوی موفقیت دارم. از مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال تشکر می کنم که به خاطر خداحافظی ام بیانیه دادند. باید از همبازی هایم یک تشکر ویژه کنم که از روز گذشته تا به حال تماس های زیادی گرفتند. پیغام های زیادی دادند و حرف هایی در رسانه ها زدند و حمایت کردند. باید از رسانه ها هم تشکر کنم که با نوشته های خود به من دلگرمی دادند تا انشالله بتوانم قدم در راه تازه ای بگذارم. قطعا همدلی و اتحاد ما می تواند در سرنوشت فوتبال کشورمان تاثیرگذار باشد. امیدوارم به عنوان فرزند کوچک ایران، خاطرات خوبی در ذهن همه رقم زده باشم.

نکونام درباره غیبت نام بعضی از مربیانش در بیانیه ای که منتشر کرد، گفت: همیشه وقتی اسم می بریم، ممکن است اسم افرادی از قلم بیفتد. من با هیچکس خصومت یا مشکلی ندارم و اگر اسم کسی از قلم افتاد، تعمدی در کار نبود. مربیانی چون جلالی، فیروز کریمى، حسین فرکی، مرحوم علیزاده، حمید ندیمیان، على توپال، رحیم میرآخورى، على دوستى مهر، کوردس، براگا، جلال طالبى، امیر ابوطالب، مهدى مناجاتى، ناصر ابراهیمى و حتی افشین قطبى عزیز، در موفقیت من نقش بسزایی داشتند. همینطور یکی مثل بلاژویچ. من همیشه قدردان مربیانم بوده ام. برای تک تک آنها آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم شاگرد خوبی برایشان بوده باشم.

کاپیتان پیشین تیم ملی در پایان با اشاره با حضور پرویز ابوطالب، دایی، کریم باقری، فردوسی پور و علیخانی در مراسم خداحافظی اش گفت: این دوستان منت گذاشتند و به مراسم خداحافظی ام آمدند. باید یه تشکر ویژه از آنها کنم. مثل این عزیزان در ورزش و تلویزیون ایران کم داریم. حضور آنها در روز تلخ خداحافظی ام، یک اتفاق شیرین بود. باید از موسسه بهشت الرضا(ع) و شخص آقاى اصلانى و همکارانشان هم تشکر ویژه ای کنم که این میزبانی زیبا را از من و میهمان هایم در مراسم خداحافظی ام داشت. همینطور از تک تک نماینده رسانه ها که در مراسمم حاضر شدند تشکر می کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج