۳۵۴۴۰۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

دیدگاه محمود دعایی درباره لغو کنسرت‌ها

حجت‌الاسلام والمسلمین محمود دعایی درباره لغو برخی کنسرت‌ها در کشور و عملکرد وزارت ارشاد معتقد است که مسوولان فرهنگی خوب عمل و به برخی دغدغه‌ها توجه کرده‌اند.

خبرگزاری ایسنا: حجت‌الاسلام والمسلمین محمود دعایی درباره لغو برخی کنسرت‌ها در کشور و عملکرد وزارت ارشاد معتقد است که مسوولان فرهنگی خوب عمل و به برخی دغدغه‌ها توجه کرده‌اند.

دیدگاه محمود دعایی درباره لغو کنسرت‌ها

سیدمحمود دعایی - مدیرمسوول روزنامه اطلاعات - در پاسخ به پرسش ما درباره لغو برخی کنسرت‌ها و چگونگی حل مشکلات ناشی از اختلاف سلیقه دو دستگاه مسوول، گفت: آنچه تا کنون اتفاق افتاده، بیشتر ناشی از دخالت و اظهار نظر برخی مسوولان قضایی در بعضی استان‌ها بوده و نمی‌توان گفت که سیستم قضایی به‌شکل کلی با این موضوع مشکل دارد، بلکه مسوولانی با سلیقه‌هایی خاص، مشکلاتی را به‌وجود آورده‌اند.

او ادامه داد: در این زمینه، با برخورد متین و تأثیرگذاری که مسوولان فرهنگی تا کنون داشته‌اند، دوستان هم مجاب شدند که تحرکات‌شان عجولانه بوده و می‌توانستند به‌گونه‌ای دیگر عمل کنند.

وی همچنین اظهار کرد: دغدغه‌هایی هم در این حوزه می‌تواند وجود داشته باشد که توجه به آن‌ها و رعایت برخی مسائل، به آرامش جامعه و حل شدن بسیاری از پیچیدگی‌ها کمک می‌کند.

دعایی تأکید کرد: احساس من در مجموع، این است که مسوولان فرهنگی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این زمینه به زیبایی عمل و روشنگری‌های خوبی کرده‌اند. ضمن آن‌که آن‌ها به برخی دغدغه‌ها توجه دارند و نباید خیلی نگران بود.

مدیرمسوول روزنامه اطلاعات که در حاشیه اجرای کنسرت «سرود کهن» به خوانندگی حسام‌الدین سراج با ما گفت‌وگو می‌کرد، توضیح داد: هر اجرایی که مجوز داشته باشد، قابل دیدن و بهره‌گیری است. آقای سراج نیز شخصیت و موقعیت ویژه‌ای دارد که فرد از هر نظر با اطمینان و علاقه خاص، در برنامه‌ی او حضور می‌یابد.

او با بیان این‌که ما به بزرگانی در حوزه موسیقی ارادت داریم، افزود: من استاد فرهاد فخرالدینی - موسیقی‌دان و رهبر ارکستر - را می‌شناسم و از گذشته به ایشان ارادت داشته و در برخی برنامه‌های او، توفیق حضور داشته‌ام. همچنین اگر مراسم شکوهمندی داشته‌ایم از ایشان دعوت کرده‌ایم، مثلا ساختمان جدید موسسه اطلاعات با اجرای موسیقی توسط ارکستری به رهبری او افتتاح شد که برنامه آبرومندانه‌ای بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج