۳۵۴۴۳۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

سرنوشت مسافران ایرانی فرودگاه آتاتورک

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی خبر داد که ۱۴ مسافر ایرانی که بعد از حوادث شب گذشته در فرودگاه آتاتورک مانده بودند، به تبریز بازگردانده شدند.

خبرآنلاین: مصطفی صفائی مدیر کل فرودگاه های آذربایجان شرقی گفت: ۱۴ مسافر ایرانی که در فرودگاه آتاتورک استانبول مانده بودند با پرواز هواپیمایی آتا به فرودگاه تبریز بازگشتند. این پرواز ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح امروز در فرودگاه تبریز نشست.

وی توضیح داد: پرواز برنامه ای آتا به مقصد استانبول ساعت ۱۲ بامداد ‌قبل از شروع کودتا در ترکیه، تبریز را به مقصد استانبول ترک کرد، بعد از دو ساعت و سی دقیقه پرواز با اجازه عوامل فرودگاه آتاتورک برای فرود و سوخت‌گیری با وجود اینکه ‌همزمان با ماجرای کودتا در ترکیه بود اجازه فرود یافت و موفق به ‌تخلیه مسافران خود شد.

صفایی ادامه داد:‌ این پرواز به عنوان اولین پرواز ایرانی از فرودگاه آتاتورک به تبریز، ساعت هفت صبح امروز اجازه پرواز گرفت و از آنجا که بدون هیچ مسافری به تبریز بازمی‌گشت ۱۴ مسافر‌مسیر استانبول به تهران را که در فرودگاه مانده بودند با هماهنگی‌های لازم به تبریز بازگرداند.

مدیر کل فرودگاه های آذربایجان‌ هم‌چنین با اعلام لغو یک پرواز بعد از اتفاقات اخیر در ترکیه، گفت: در حال حاضر پرواز ترکیش که باید ساعت ۳ صبح در فرودگاه آتاتورک می‌نشست ‌لغو و منتظر اعلام دولت ترکیه برای پرواز است. اولین پرواز برنامه‌ای ما ۲۳:۵۳ امشب مربوط به شرکت هواپیمایی آتا است که تا اعلام لغو تعلیق پروازها انجام نخواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج