۳۵۴۴۵
۵۰۲۶
۵۰۲۶
پ

جيوردانو؛ برندي براي آخر فصل

این روزها هم تعداد برندهاي با کیفیت‌های متفاوت زیاد شده و هم اینکه دیگر می‌شود لباس‌های مارک‌دار را با قیمت‌های مناسب خریداری کرد. جیوردانو یکی از همین نمونه‌هاست که بیشتر مخصوص خانم‌ها و آقایان سایز بزرگی است که دنبال تنوع نیستند.

جيوردانو؛ برندي براي آخر فصل

هفت صبح: این روزها هم تعداد برندهاي با کیفیت‌های متفاوت زیاد شده و هم اینکه دیگر می‌شود لباس‌های مارک‌دار را با قیمت‌های مناسب خریداری کرد. جیوردانو یکی از همین نمونه‌هاست که بیشتر مخصوص خانم‌ها و آقایان سایز بزرگی است که دنبال تنوع نیستند.

جيوردانو؛ برندي براي آخر فصل

در تمام نمایندگی‌های برند جیوردانو نمونه لباس‌ها طوری دسته بندی شده که بدون هیچ سردرگمی‌می‌توانید لباس مورد نظرتان را انتخاب کنید. رگال شلوارهای جین و کتان درست در کنار هم و در یک ردیف قرار دارند رنگ اغلب شلوارهای جین تیره و شلوار‌های کتان خاکی و روشن است. قیمت این شلوار‌ها نسبت به جنس و طرح شان کمی‌ گران است و پایه قیمتی از۵۰هزار تا ۱۱۰ هزار تومان دارند که‌این رقم برای آنها خیلی بیشتر از حد معمول است.

جيوردانو؛ برندي براي آخر فصل

پیراهن‌های کتان این برند که کیفیت بسیار مناسبی دارند بیشتر برای آقایان بالای ۳۵ سال مناسب است و همه آنها قابلیت تنها پوشیدن و با کت استفاده شدن را دارند. بعضی از آنها پارچه‌های کاملا یک رنگ و ساده و بعضی هم راه‌های عمودی باریک دارند و به طور کل بسیار شکیل روی چوب‌های رختی جا خوش کرده‌اند. قیمت پیراهن‌های آستین کوتاه از ۵۸ و پیراهن‌های آستین بلند از ۷۰ هزار تومان در این نمایندگی به فروش می‌رسند که قیمت‌ها برای این اجناس اصلا به صرفه نیست و خیلی بالاتر از کیفیت و طرحی است که ارائه داده می‌شود.

تی‌شرت‌های یقه دار و آستین بلند جیوردانو که با دو پارچه نخی ساده و جودانه روی رگال‌ها وجود دارد مناسب فصل پاییز است. این تی‌شرت‌ها در دو نوع ساده و طرح‌دار هستند و در سه رنگ زرشکی، مشکی و طوسی موجود هستند. قیمت در نظر گرفته شده برای این مدل‌ها ۴۰ هزار تومان است و پارچه جودانه‌این کار کیفیت بهتری از نظر دوام پارچه و کشباف یقه دارد.

جيوردانو؛ برندي براي آخر فصل

یک جنس که در هر فصل سال روی قفسه‌های این فروشگاه وجود دارد تی‌شرت‌های رنگی یقه گرد و ساده‌ای است که قیمت‌های مناسبی نسبت به کیفیت‌شان دارند. قیمت این لباس‌ها ۲۲ هزار تومان است و به تعداد رنگ‌های مداد رنگی می‌توانید حق انتخاب داشته باشید.

لباس‌های زنانه‌این برند فقط در زمان حراج است که قیمت‌های نسبتا مناسب‌تری پیدا می‌کنند. تی‌شرت و شومیز‌های زنانه در این نمایندگی بیشتر رنگ‌های روشن صورتی و لیمويی دارند و قیمت آنها از ۵۰ هزار تومان تا ۹۰ هزار تومان است. شلوارهای جین و کتان هم از ۴۰ هزار تومان اتیکت دارد.

جيوردانو؛ برندي براي آخر فصل

کفش‌های ورزشی این برند از ۸۵ هزار و ساک‌های ورزشی و کیف‌ها نیز از ۲۰ هزار تا ۸۰ هزار تومان قیمت دارند. بهترین زمان خرید لباس‌های زنانه برند جیوردانو آخر هر فصل و زمان حراج است اما آقایان سایز بزرگ می‌توانند در هر فصلی با قیمت مناسب، ساده‌ترین تی‌شرت و پیراهن‌ها را انتخاب کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج