۳۵۴۶۱۱
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

شاید گزینه اصولگرایان احمدی‌ نژاد باشد

نماینده نزدیک به جبهه پایداری می‌گوید اصولگرایان مجلس دهم جدا از هم یا مقابل همدیگر نیستند، حتی چیزی به نام پایداری به صورت برجسته و تشکل خاص وجود ندارد.

خبرآنلاین: نماینده نزدیک به جبهه پایداری می‌گوید اصولگرایان مجلس دهم جدا از هم یا مقابل همدیگر نیستند، حتی چیزی به نام پایداری به صورت برجسته و تشکل خاص وجود ندارد.

مجتبي ذوالنور، نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي در مورد وضعيت اصولگرايان در مجلس دهم گفت: وضعيت اصولگرايان در مجلس دهم به نسبه خوب است ولي ايده‌آل ما نيست، هنوز وضعيت مطلوب ما حاصل نشده است.

وي إظهار داشت: در واقع برخلاف تبليغاتي كه در انتخابات مجلس مي‌شد كه اصولگرايان عرصه را از دست داده ‌اند و باخت انتخاباتي داشته‌اند یا اینکه در مجلس نمي تواند تأثير گذار باشند خوشبختانه اصولگرايان وضعيت خوبي دارند و نشان داده اند كه اثربخش هستند ولي باز هم با ايده‌ال ها فاصله داريم.

ذوالنور در رابطه با اينكه چرا برخی اصولگرايان مجلس حاضر نيستند با پايداري‌ها سر يك ميز بنشينند نيز گفت: جبهه پايداري‌ در جريان اصولگرايي تعريف مي شود و مقابل هم و جداي از هم نيستند كه بگوييم نمي‌توانند سر يك ميز بنشينند،البته بايد توجه داشته باشيم كه نمي توانيم بگويم پايداري يعني همه اصولگرايی و يا اصولگرايي يعني فقط پايداري، ما گرايشهاي مختلفي در اصولگرايي داريم كه اينها در منافع ملي و اصول اصلی اصولگرايي با هم دعوايي ندارند، الان هم در مجلس اصولگرایان تقابلي با هم ندارند و جداي از هم حركت نمي كنند.

اين نماينده اصولگراي مجلس در پاسخ به اين سوْال كه ايا اختلافات پايداري ها با اصولگرايان در مجلس دهم همانند مجلس نهم تكرار خواهد شد گفت: در مجلس دهم همچين اتفاقي نمي افتد، حساب مجلس نهم با مجلس دهم فرق مي كرد ما در مجلس دهم آن تفاوت مجلس قبل را نداريم، چيزي نيز بِه نام پايداري به صورت برجسته نداريم كه تشكل خاص جداي از اصولگراها باشند، در واقع پايداري ها كه در مجلس دهم هستند جداي از جريان اصولگرايي حركت نمي كنند.

وي تاكيد كرد: ما در مجلس دهم شاهد تضاد و تقابلي بين اصولگرايان نخواهيم بود يعني هيچ تضاد، تنش و تقابلي در جريان اصولگرا وجود نخواهد داشت كه بگويم اين يكي مقابل ديگري قرار گرفته است اينها همگي در كنار هم هستند.

وي هم چنين در پاسخ به اين سوْال كه تا چه اندازه فضاي انتخابات ٩٦را به نفع اصولگرايان است گفت: اگر دولت روحاني در مقطع باقي مانده از عمر دولتش بتواند يك تحول مهمي إيجاد كند كه ذائقه مردم را عوض كند و مردم احساس كنند بخشي از شعارهاي كه روحاني داده است عملياتي شده است و اين مهم را در زندگيشان حس كنند در اين شرايط رقابت بين روحاني و اصولگرايان قابل توجه است.

این چهره نزدیک به جبهه پایداری گفت: ولي اگر روحاني نتواند چنين اقدامي را انجام دهد پیروزی را براي وي نمي بينم در واقع رقابت تنگاتنگی نخواهد بود كه ما باختن و شکست دادن وي را کاری سخت بدانيم.

وي ادامه داد؛ قطعا اگر وضعيت دولت مثل الان باشد دور بعد دولت روحاني در عرصه انتخابات پيروز نخواهد بود،البته ممكن است روحاني و برخي وزرا گزارش كاري بدهند كه از واقعيت دور باشد ولي واقعيت ها براي همه روشن است و در واقع اگر روحاني بتواند به توليد رونق بدهد و وضعيت بيكاري را سروسامان دهد توانايى رقابت پيدا مي كند و الا وي توانايى رقابت با كانديداي مورد حمايت جريان اصولگرا را نخواهد داشت و شكست مي خورد.

ذوالنور در رابطه با احتمال حمايت اصولگرايان از احمدي نژاد گفت:اصولگرايان هنوز به نتيجه اي نرسيده اند و هنوز معلوم نيست كه اصولگرايان آيا از احمدي‌نژاد حمايت مي كنند يانه زيرا اصولگرايان بايد مسير را تا ته بروند و همه گزينه ها را مورد بررسي و مقايسه قراردهند و به گزينه اي برسند،ممكن است آن گزينه كسي باشد همانند احمدي نژاد و يا گزينه اي غير از احمدي نژاد باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرهنگی باز نشسته

      ریس جمهور باید از جنس مردم باشد تا مردم اورا وا دار کنند تا عدالت اجتماعی را اجرا نماید وتابتواند قاطع عمل نمایدوپشتیبانی چون مردم داشته باشد

    • بدون نام

      بدبخت شدیم رفت، اگه این دوباره رییس جوهور بشه، بازم .......

    • بدون نام

      خلایق را هرچه لایق

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج