جاباما
۳۵۴۶۲۳
۱ نظر
۵۰۹۷
۱ نظر
۵۰۹۷
پ

عکس: شاسی بلند مرموز نیسان

نیسان یکی از شرکت‌هایی است که بیشترین تعداد کراس‌اوورها و SUVها را در طیف محصولات خود دارد و همواره سعی کرده با تکیه‌بر آن‌ها فروش خود را بالا نگه دارد. این خودروها شامل نمونه‌های کوچکی چون جوک تا مدل‌های غول‌پیکری مانند پاترول (آرمادا در ایالات‌متحده) می‌شود.

وب سایت پدال - امیر دهقان: نیسان یکی از شرکت‌هایی است که بیشترین تعداد کراس‌اوورها و SUVها را در طیف محصولات خود دارد و همواره سعی کرده با تکیه‌بر آن‌ها فروش خود را بالا نگه دارد. این خودروها شامل نمونه‌های کوچکی چون جوک تا مدل‌های غول‌پیکری مانند پاترول (آرمادا در ایالات‌متحده) می‌شود.

عکس: شاسی بلند مرموز نیسان
Nissan Patrol ۲۰۱۴

حال در آخرین تصاویر جاسوسی که از محصولات نیسان منتشرشده، یک SUV جدید دیده می‌شود که بر اساس وانت ناوارا ساخته‌شده و به‌شدت پوشیده شده است. پوشش استتاری این خودرو عملاً تمامی سطوح آن را پنهان کرده است اما بااین‌حال هنوز هم می‌توان جزئیات جذابی از آن را تشخیص داد.

عکس: شاسی بلند مرموز نیسان

قسمت جلو به نظر می‌رسد که به‌طور کامل از جدیدترین مدل ناوارا گرفته‌شده است. ازجمله جلوپنجرهٔ V شکل آن‌که سه ‌تیغهٔ افقی در آن وجود دارد؛ اما ماجرا وقتی جالب‌تر می‌شود که به سمت عقب می‌رویم زیرا به نظر می‌رسد در بسیاری از عناصر ظاهری این SUV ناشناخته از نسل قبلی مدل پث فایندر استفاده‌شده است. دستگیرهٔ درهای عقب نصب‌شده در ستون، چراغ‌های عمودی عقب و خط مورب پایینی شیشهٔ عقب ازجملهٔ این عناصر هستند.

عکس: شاسی بلند مرموز نیسان

از داخل این خودرو هیچ‌گونه تصاویری در دست نیست چراکه مطمئناً عوامل آزمایش‌کنندهٔ آن اجازهٔ تصویربرداری از داخل را نمی‌دهند اما بااین‌وجود به نظر می‌رسد این SUV برای نصب سه ردیف صندلی به‌اندازهٔ کافی بزرگ باشد. به باور ما نیسان با استفاده از این خودرو در حال انجام آزمون‌های اولیهٔ برای ساخت نسل جدید پاترول است چراکه نسل فعلی این SUV فول سایز در سال ۲۰۱۰ معرفی‌شده و جایگزینی آن نزدیک است.

عکس: شاسی بلند مرموز نیسان

عکس: شاسی بلند مرموز نیسان
نسل قبلی نیسان پث فایندر

در حال حاضر این خودرویِ در حالِ آزمایش، معجونی از قطعات خودروهای مختلف نیسان است و به همین دلیل هنوز نمی‌توان طرح نهایی آن‌را تشخیص داد. بااین‌حال با توجه به مدت‌زمان موردنیاز برای طراحی و توسعهٔ یک خودروی جدید، حدس می‌زنیم این SUV که بر اساس ناوارا ساخته‌شده، هر چه که باشد احتمالاً در سال 2018 معرفی خواهد شد.

عکس: شاسی بلند مرموز نیسان
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سانی

      هرچی خیابان ها تنگ تر میشه ماشین ها هم بزرگتر میشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج