۳۵۴۶۵۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تنها دلیل ناکامی آرژانتین از نگاه کرسپو

ستاره سابق لاتزیو به ستایش از مسی پرداخت و انگشت اتهام به سوی این بازیکن را ظالمانه دانست، او از تنها دلیل ناکامی‌های اخیر آلبی سلسته سخن به میان آورد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از اوله، تیم ملی فوتبال آرژانتین با فوق ستاره خود لیونل مسی بعد از ناکامی در فینال جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل این‌بار در فینال رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا ناکام ماند و با شکست برابر شیلی در ضربات پنالتی برای دومین دوره پیاپی نتوانست قهرمانی در این رقابت را به دست آورد.

بعد از ناکامی آرژانتین انگشت اتهام به سوی لیونل مسی است و این بازیکن بزرگ مجبور شد که از بازی‌های ملی هم خداحافظی کند اما کرسپو نظر دیگری دارد و از تنها دلیل ناکامی آلبی سلسته سخن به میان آورد.

او در ادامه اضافه کرد: آرژانتین تیم بسیار خوب و جنگنده‌ای دارد. ما در سه رقابت اخیر توانستیم جواز صعود به فینال را به دست آوریم و بازی‌های درخشانی را به نمایش گذاریم. بازیکنان آرژانتین سه بار پیاپی در سه رقابت بزرگ فینالیست شده‌اند و این ثابت می‌کند که نباید آن‌ها را سرزنش کرد.

ستاره سابق لاتزیو ادامه داد: امیدوارم که آرژانتین در رقابتی بزرگ جام قهرمانی را بالای سر برد. باید بگویم که ناکامی ما در رقابت‌های اخیر به خاطر مسی نبوده است. ظالمانه است اگر دلیل این ناکامی را مسی بدانیم. او بهترین بازیکن جهان و بهترین گلزن تاریخ فوتبال آرژانتین است. تنها دلیل ناکامی آرژانتین بد شانسی بوده است و نه مسی.

کرسپو در پایان سخنان خود گفت: در ۲۳ سال اخیر به استثنای بازی‌های المپیک ۲۰۰۴ و ۲۰۰۸ آرژانتین بهترین تیم جهان بوده است. نباید ناامید شویم. اطمینان دارم که رقابت بزرگ بعدی مال آرژانتین است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج