۳۵۴۷۱۴
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

انتشار نخستین تصاویر «برج تاریک»

نیکولای آرسل کارگردان «دختری با خالکوبی اژدها» مسئولیت کارگردانی فیلمی را بر عهده داشته که با اقتباس از مجموعه کتاب های حماسی استیون کینگ ساخته شده است.

روزنامه بانی فیلم: نیکولای آرسل کارگردان «دختری با خالکوبی اژدها» مسئولیت کارگردانی فیلمی را بر عهده داشته که با اقتباس از مجموعه کتاب های حماسی استیون کینگ ساخته شده است.

به نقل از ایندپندنت، یک اقتباس سینمایی جدید از آثار ادبی استیون کینگ همیشه دلیلی برای هیجان زده شدن است. ولی اقتباسی با حضور ایدریس البا و متیو مک کانهی در نقش های اول؟ هیجان ماجرا سه برابر می‌شود!

انتشار نخستین تصاویر «برج تاریک»

مجموعه کتاب های «برج تاریک» استیون کینگ که شامل هشت رمان می‌شود و در ساختن دنیای خاصش از کتاب‌های دیگر هم استفاده می کند، حقیقتا حماسی است؛ ترکیبی از فانتزی، وحشت و وسترن که داستان هایش در دنیایی به نام «Mid-World» به وقوع می پیوندد و حول محور شخصیتی به نام رولند دشن می‌چرخد.

رولند دشن که آخرین عضو محفل شوالیه‌های تفنگ به دست است، سفری حماسی و ماجراجویانه را آغاز می کند تا برج تاریک را پیدا کند که گفته می‌شود محل تقاطع تمام دنیاهاست. اما «مرد سیاه پوش» یا والتر که یک وارلاک است می‌خواهد آن را از بین ببرد.

این پروژه مدتی است که به عنوان یکی از جالب‌ترین پروژه‌های جدید هالیوود به حساب می‌آید و افرادی مانند ران هاوارد، جی جی آبرامز و برایان گریزر تا به حال سعی کردند اقتباسی سینمایی از این مجموعه کتاب‌ها تولید کنند. سونی بالاخره توانست با موفقیت مراحل تهیه فیلم را آغاز کند و نیکولای آرسل کارگردان فیلم «دختری با خالکوبی اژدها» به عنوان کارگردان آن انتخاب شد.

علاوه بر این، حالا بالاخره می توانیم به خاطر انترتینمنت ویکلی نگاهی به این فیلم داشته باشیم. انترتینمنت ویکلی مجموعه‌ای از عکس‌های این فیلم را منتشر کرده که در آن می‌توان شخصیت های البا و مک کانهی را مشاهده کرد. البا نقش رولند دشن را بازی می کند و خودش درباره او می‌گوید: «وقتی با رولند آشنا می‌شویم او تا حدودی خود را گم کرده است. او مدت هاست که بی هدف حرکت می‌کند، بنابراین مسلما احساس مردی را دارد که در خود پیچیده شده است».

البا در ادامه گفت: «عنصری مرموز درباره او وجود دارد. او حدود ۲۰۰ سال دارد. مدت‌هاست دارد زندگی می‌کند و ارتباطی عمیق با طبیعت فراطبیعی فیلم دارد. رولند کاملا خود را غرق در آن کرده و وقتی او را می‌بینیم مردی رواقی است که نمی خواهد صحبت کند. اما وقتی او را بهتر می شناسید، متوجه می‌شوید که واقعا چیزهای زیادی درباره دنیا و تاریخ آن می داند».

سر راه او مرد سیاه پوش با نقش آفرینی متیو مک کانهی قرار دارد که خود این بازیگر می‌گوید ضرورتا یک شخصیت منفی کامل نیست: «خب، او یک انسان است. آن ها می‌خواستند این شاخصه انسانیت را به خوبی نشان بدهند. مسلما خصوصیت‌های مرموز و اساطیری از خیر و شر در والتر وجود دارد، اما نمی‌خواستیم بیش از حد فانتزی به نظر برسد چون اگر اینطور می شد انسان بودن او زیر سوال می‌رفت. برای همین از نظر من والتر شخصی است که دو رویی ها را آشکار می‌کند. او شیطان نیست، اما من مسلما به او مثل شیطان فکر می کنم. طوری فکر می کنم که اگر شیطان بود همانطور فکر می کرد».

«برج تاریک» هفدهم فوریه ۲۰۱۷ اکران می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج