۳۵۴۷۳۲
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

«خرگیوش» با جواد عزتی و سیامک انصاری

فیلم سینمایی «خرگیوش» در مراحل فنی قرار دارد.

روزنامه بانی فیلم: فیلم سینمایی «خرگیوش» در مراحل فنی قرار دارد.

«خرگیوش» با جواد عزتی و سیامک انصاری

فیلم سینمایی «خرگیوش» به نویسندگی و کارگردانی مانی باغبانی در حال حاضر در مرحله تدوین قرار دارد و بزودی وارد مرحله صداگذاری و ساخت موسیقی خواهد شد. این فیلم که از آن به عنوان اولین تولید سینمای ایران در سال ۹۵ نام برده می شود اواسط فروردین مقابل دوربین رفت و فیلمبرداری آن تا اوایل خرداد به طول انجامید.

فیلمبرداری به طور کامل در تهران و بخش اعظم آن در یک خانه در حوالی منطقه محمودیه انجام شده است. فیلم به احتمال فراوان در جشنواره سی و پنجم فجر به نمایش درخواهد آمد.

«خرگیوش» پیش از این قرار بود اواخر سال گذشته مقابل دوربین برود که به تعویق افتاد. در حال حاضر حسن ایوبی تدوین را برعهده دارد و براساس برنامه ریزی ها بزودی آن را به پایان می رساند.

بابک حمیدیان، سیامک انصاری، جواد عزتی، مینا ساداتی، پانتا سیروس، همایون ارشادی، امید روحانی، ملیکا شریفی نیا، مانیا علیجانی بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند. اولین ساخته باغبانی یک فیلم کمدی- اجتماعی است و در خلاصه داستانش آمده: این شبی که می گم شب نیست رو بذار… .

این فیلم که پیش از این «شیب» نام داشت، به احتمال فراوان باز هم نامش تغییر خواهد کرد. باغبانی پیش از این نگارش فیلمنامه «نهنگ عنبر» را برعهده داشته که یکی از فیلم های پرفروش تاریخ سینما محسوب می شود.

حبیب اسماعیلی تهیه کنندگی «خرگیوش» را برعهده گرفته و سایر عوامل اصلی پروژه عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: علی تبریزی، صدابردار: امین میرشکاری، طراح گریم: عظیم فراین، طراح صحنه و لباس: ملودی اسماعیلی، سرمایه گذاران: حبیب اسماعیلی، بیژن لاهوتی، جلوه های ویژه: بهنام خاکسپار، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: آلاله هاشمی، عکاس: احمدرضا شجاعی، منشی صحنه: سعیده دلیریان، مدیر تولید: مهدی چراغی.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج