جاباما
۳۵۴۸۲۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

تردد جاده ای در مرز ایران با ترکیه عادی شد

سازمان راهداری اعلام کرد شرایط حمل و نقل جاده ای در مرزهای زمینی ترکیه با جمهوری اسلامی ایران به حال عادی بازگشته است.

خبرگزاری تسنیم: سازمان راهداری اعلام کرد شرایط حمل و نقل جاده ای در مرزهای زمینی ترکیه با جمهوری اسلامی ایران به حال عادی بازگشته است.

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کرد ​در پی وقوع حوادث و اتفاقات اخیر در کشور ترکیه و در کمتر از ٢٤ ساعت اوضاع در پایانه های مشترک مرزی جاده ای این کشور با کشورمان به حال عادی و روال گذشته درآمد .

بر اساس این گزارش با تلاش و هماهنگی مقامات دو کشور به ویژه مسئولین محلی در استان آذربایجان غربی و طرف مقابل وضعیت تردد و حمل و نقل مسافر و کالا و عبور کامیون و سایر خودروها پس از چند ساعت توقف ، در پایانه مرزی بازرگان بدون هیچ محدودیتی جریان یافته و مطابق شرایط روزهای قبل ادامه دارد ، همچنین این شرایط در مرز سرو جهت تردد مسافران پیاده همانند گذشته بدون هیچ مشکل در حال انجام است .

بر اساس این گزارش ورود مسافران ایرانی و خروج مسافران ترکیه از مرز رازی واقع در استان آذربایجان غربی نیز مطابق دو پایانه مرزی دیگر به صورت روان و عادی به انجام می رسد .

گفتنی است که نیروهای حاضر در دستگاه ها و سازمانهای اجرایی و مرزی کشورمان از اولین لحظات شرایط پیش آمده در کشور همسایه شمال غربی ترکیه با تمام توان آماده ارائه خدمات بوده و با حاکم شدن شرایط عادی در آن کشور امر خدمت رسانی با قوت انجام و ادامه دارد .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج