۳۵۴۸۵۰
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

بازگشت ۱۶ پرواز از ترکیه به کشور

معاون فرودگاهی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با بیان اینکه از روز گذشته تاکنون ۱۹پرواز بدون مسافر برای بازگشت مسافران ایرانی مانده در فرودگاه ترکیه اعزام شدند، گفت: تا این لحظه مسافران در قالب ۱۶ پرواز به کشور بازگشته‌‌اند.

خبرگزاری فارس: معاون فرودگاهی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با بیان اینکه از روز گذشته تاکنون ۱۹پرواز بدون مسافر برای بازگشت مسافران ایرانی مانده در فرودگاه ترکیه اعزام شدند، گفت: تا این لحظه مسافران در قالب ۱۶ پرواز به کشور بازگشته‌‌اند.

کوروش فتاحی اظهار داشت: پس از اتفاقات اخیر کودتا در کشور ترکیه، پروازهای ایران به فرودگاه‌های ترکیه لغو شد و پس از آن بود که طبق الزام سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، همه پروازهای توریستی به ترکیه تا اطلاع بعدی ممنوع اعلام شد.

‌وی ادامه داد: در این راستا، برنامه‌ریزی شد برای بازگشت مسافران مانده در فرودگاه‌های ترکیه، مجوزهای انجام پروازهای بدون مسافر از ایران صادر شود، تا ایرلاین‌ها مشتریان طرف قرارداد خود را در فرودگاه ترکیه به ایران برگردانند.

معاون فرودگاهی شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) بیان کرد:‌ از ظهر روز گذشته تا امروز ۱۹ پرواز خالی به ترکیه انجام شد که تا این لحظه ۱۶ پرواز به ایران برگشته‌اند و مسافران را از ترکیه خارج کردند.

وی با بیان اینکه این پروازهای همچنان ادامه داد: گفت:‌ تا زمانی که مطمئن شویم هیچ ایرانی در فرودگاه‌های ترکیه نمانده است، این پروازها انجام می‌شود.

معاون هوانوردی شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) بیان کرد: صدور مجوز پروازهای خالی برای ایرلاین ها توسط سازمان هواپیمایی کشوری انجام می‌شود و شرکت‌های هواپیمایی مشتری‌های خود را جابه‌جا می‌کنند.

فتاحی درباره سرنوشت مسافرانی که قرار بود، در قالب ترانزیت از ایران به ترکیه منتقل شوند، گفت: در این حوزه، حدود ۲۵ نفر مسافر داشتیم که طبق برنامه‌ریزی مشخص به ترکیه اعزام شدند.

بنابراین گزارش مسافران می‌توانند برای آگاهی از آخرین وضع پروازها به ترکیه با شرکت‌های هواپیمایی خود و یا با شماره تلفن فرودگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) ۰۹۶۳۳ ‌تماس بگیرند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی سجاد نوری

      سلام افرین با ان دولت که مردم وملت خودرا
      دوست داره ازمردم کشور خود دفا وپشتبانی مکند ان دولت یک قهرمان است هچ وقت شیکست نداره و مردم باید از دولت کشور خود تاپای جان مال خون بیکزرت ازکشورخود دفا کند این نظر من وخانواده من است نوری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج