۳۵۵۰۳۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

خداحافظی احساسی مدافع جدید بارسلونا

ساموئل اومتیتی، مدافع جدید بارسلونا با نوشتن یک نامه احساسی، از هواداران تیم سابق خود لیون خداحافظی کرد.

ورزش سه: ساموئل اومتیتی، مدافع جدید بارسلونا با نوشتن یک نامه احساسی، از هواداران تیم سابق خود لیون خداحافظی کرد.

بارسلونا چندی پیش با پرداخت ۲۵ میلیون یورو به لیون توانست اومتیتی را به خدمت بگیرد. معارفه این بازیکن نیز دو روز پیش در ورزشگاه نوکمپ انجام شد. اومتیتی که در یورو ۲۰۱۶ برای تیم ملی فرانسه نیز چند بازی انجام داد، روزهای خوبی را در لیون سپری کرد اما برای پیشرفت بیشتر ترجیح داد در ۲۲ سالگی از این تیم جدا و به بارسلونا بپیوندد.

متن نامه ی خداحافظی ساموئل اومتیتی به شرح زیر است:" من ۲۲ سال دارم و برای اولین بار در زندگی برای خداحافظی آماده ام . این چه معنایی دارد ؟ ما وقتی می گوییم " خداحافظ " که می خواهیم از کسی یا چیزی جدا شویم اما در این مورد اینگونه نیست. من از المپیک لیون جدا نمی شوم. ۱۴ سال از زندگی من در این باشگاه پاک شدنی نیست و من به واقع خانه خودم را ترک نکرده ام .

خداحافظی احساسی مدافع جدید بارسلونا

من تنها از نظر جغرافیایی از لیون دور می شوم اما قلب من برای همیشه آنجاست. من مثل پسری هستم که به دنبال رویای خود رفته با این امید که به خانه بازگردد. سپاسگزاری من آنقدر زیاد و بزرگ است که نمی خواهم این پیام من اجباری به نظر برسد. می خواهم سپاسگزاری ام را با صداقت زیاد ابراز کنم.

از رئیس مولوبا متشکرم. از سریل دولچه , آرماند گاریدو و برونو گنسیو برای اینکه به من فوتبال را آموختند متشکرم. از رمی گارد که مرا به دنیای حرفه ای آورد متشکرم. همه ی این افراد در طول زندگی حرفه ای من در المپیک لیون کمکم کردند .

از ژان میشل آئولاس متشکرم که به من اعتماد و مرا همیشه برای جلو رفتن تشویق کرد. از همه ی کسانی که برای موفقیت من تلاش کردند از مربیان , کادر فنی و مدیران متشکرم. می خواهم از تمام هم تیمی هایم در لیون که در کنارشان خوشحالی هایم را شریک میشدم و برای پیروزی همراهشان تلاش میکردم تشکر کنم.

من هرگز طرفداران لیون و تشویق های آنها در داخل ژرلان ( ورزشگاه لیون ) و خارج از آن را فراموش نمیکنم. از شما سپاسگزارم که کمکم کردید بازیکن فوتبال حرفه ای شوم. حالا نوبت من است تا با همه ی چیزهایی که به من دادید به پیش بروم."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج