۳۵۵۰۳۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

والیبال جوانان آسیا - چین تایپه؛

جوانان والیبال ایران نایب قهرمان آسیا شدند

تیم والیبال جوانان ایران در دیدار نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا مقابل چین شکست غیرمنتظره را پذیرفت. این شکست درحالی رقم خورد که تیم ایران همه رقیبانش را با اقتدار برده و فینالیست شده بود.

خبرگزاری مهر: تیم های والیبال ایران و چین دیدار نهایی رقابتهای قهرمانی جوانان آسیا را عصر امروز یکشنبه در چین تایپه برگزار کردند که در پایان تیم چین با حساب ۳ بر ۲ برنده شد و قهرمانی را از چنگ بازیکنان کشورمان در آورد.

در ست نخست این بازی تیم ایران شروع خوبی داشت و وقت نخست استراحت فنی را ۸ بر ۵ پیش افتاد اما در ادامه تیم چین از اشتباهات تیم کشورمان استفاده کرد و به ایران رسید. دو تیم در امتیاز ۲۴ برابر شدند و تیم چین که روحیه خوبی پیدا کرده بود این ست را ۲۷ بر ۲۵ به سود خود پایان داد.

شاگردان عطایی در ست دوم به انگیزه جبران باخت در ست نخست به میدان آمدند اما چین هم با بازی هماهنگ خود پا به پای تیم ایران پیش آمد. دو تیم در امتیاز ۹ برابر شدند و در ادامه ایران وقت دوم استراحت فنی را ۱۶ بر ۱۴ پیش افتاد. تیم ایران پس از آن برتری خود را تداوم بخشید و ست دوم را ۲۵ بر ۲۱ برنده شد.

ست سوم این دیدار با برتری قاطعانه ایران همراه شد. وقت نخست استراحت فنی ۸ بر ۲ برای کشورمان ثبت شد اما پس از آن بود که بازیکنان ایران حریف را دست کم گرفتند و اشتباهات زیادی را مرتکب شدند. وقت دوم استراحت فنی این ست هم برتری ۱۶ بر ۱۳ ایران را به دنبال داشت.

تیم چین در امتیاز ۲۱ به ایران رسید و در کمال ناباوری این ست را ۳۹ بر ۲۱ برنده شد. بازیکنان کشورمان در پایان ست سوم اعتراض فراوانی به داور مسابقه داشتند که سرداور دیدار به این اعتراضات توجهی نداشت.

ست چهارم را دو تیم برابر شروع کردند. تیم چین دو امتیاز پیش افتاد اما بازیکنان کشورمان وقت نخست استراحت فنی را ۸ بر ۷ به نام خود ثبت کردند. تیم ایران با بازی هماهنگ خود در ادامه وضعیت بهتری پیدا کرد و در نهایت این ست را ۲۵ بر ۱۸ برنده شد تا کار به ست پنجم بکشد.

در ست پنجم این تیم چین بود که با دفاع روی تور خوب خود ۳ بر یک پیش افتاد. بعد از ثبت برتری ۴ بر یک تیم چین، عطایی درخواست تایم اوت کرد. این تیم بهنگام تغییر زمین نیز برتری ۸ بر ۵ را به ثبت رساند. در ادامه تیم ایران در امتیاز ۹ به این تیم رسید ولی بار دیگر تیم چین پیشی گرفت و در نهایت این ست را ۱۵ بر ۱۳ برد تا قهرمانی جوانان آسیا را کسب کند.

تیم کشورمان که تا فینال همه حریفان را به راحتی شکست داده بود در فینال اسیر بازی هماهنگ چین در دفاع روی تور شد و در کمال ناباوری قهرمانی را از دست داد و روی سکوی دوم ایستاد. کره جنوبی نیز سوم شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج