۳۵۵۲۶۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

عبدولی: در المپیک برای طلا می‌جنگم

کشتی‌گیر المپیکی خوزستان تاکید کرد: همیشه برای کسب مدال طلا جنگیده‌ام و در المپیک ریو نیز برای به دست آوردن این مدال می‌جنگم.

خبرگزاری ایسنا: سعید عبدولی در خصوص آمادگی‌اش برای حضور در المپیک ریودوژانیرو اظهار کرد: خدا را شکر تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشتم. البته به دلیل این‌که نتوانستم به صورت خیلی منظم کار کنم، کمی از برنامه‌ریزی‌های خودم عقب ماندم.

وی با اشاره به دلیل عقب‌ماندگی‌ از برنامه‌ریزی‌اش گفت: به دلیل مشکلات خانوادگی که برایم پیش آمد، نتوانستم خیلی منظم در تمرینات و اردوها شرکت کنم ولی در ادامه توانستم تمریناتم را منظم‌تر ادامه بدهم و شرایطم خیلی بهتر شده است. اکنون هم آماده هستم تا ادامه تمرینات را به خوبی پشت‌سر بگذارم تا با کسب آمادگی خوب و مطلوب بتوانم نتیجه خوبی در المپیک رقم بزنم.

این فرنگی‌کار اندیمشکی بیان کرد: همیشه تلاشم این بوده است که بتوانم بهترین نتیجه و مدال را کسب کنم. البته المپیک است و نمی‌توان نتیجه را در آن پیش‌بینی کرد. به طور مثال حمید سوریان، دارنده هفت مدال جهانی است ولی در یک تورنمنت شکست می‌خورد. این نشان‌دهنده این است که کشتی یک رشته بی‌رکورد است و قول ۱۰۰ درصدی در آن نیست ولی من قول می‌دهم با تمام وجود برای کسب مدال و افتخار کشورم بجنگم و تمام تلاشم را در این زمینه به کار می‌گیرم.

عبدولی در ادامه با گله‌مندی از عدم حمایت از سوی مسوولان شهرستان اندیمشک و استان خوزستان نیز گفت: در این مدت حمایتی صورت نگرفته است و به صورتی برخورد شده است که انگار سال المپیک نیست و مسوولان شهرستان و استان هم نمی‌دانند که ما می‌خواهیم در المپیک ریو شرکت کنیم. این در حالی است که مسوولان استان‌های دیگر به ورزشکاران‌شان سر می‌زنند و به آن‌ها قول می‌دهند و حتی آنها را از نظر روحی شارژ می‌کنند تا ورزشکارانشان به بهترین شکل در المپیک حاضر شوند.

او در ادامه بیان کرد: در حال حاضر شرایط روحی همسرم به دلیل این‌که برادر او در کما به سر می‌برد، خوب نیست و من پس از مدت‌ها قصد داشتم که با همسر و فرزندانم برای تغییر روحیه خانواده‌ام، تفریحی داشته باشیم. وقتی به بیرون رفتیم، مامور نیروی انتظامی جلوی ماشین ما را گرفت و از من پرسید که این‌ها چه کسانی هستند که با شما در ماشین هستند. من هم اعضای خانواده‌ام را به او معرفی کردم و بعد هم ماشین من را به دلیل این‌که احساس کردند مشکلی وجود دارد، توقیف کردند و به پارکینگ فرستادند و این باعث تاسف است. به هر حال این هم خاطره‌ای خوب برای من و روحیه‌ام دوچندان شد!

این فرنگی‌کار خوزستانی در ادامه با بیان این‌که شرایط تیم‌ملی برای حضور در المپیک خوب است، ادامه داد: همه کشتی‌گیران آماده هستند و ان‌شاءالله در روزهای باقی‌مانده تمام کشتی‌گیران به شکلی کار کنند که بتوانیم بهترین نتیجه را در المپیک کسب کنیم.

قهرمان سابق جهان ادامه داد: همه کشتی‌گیران تا این‌جا تلاش خود را به کار گرفته‌اند، زجر کشیدند، دوری از خانواده را تحمل کردند و سختی تمرینات را هم پشت سر گذاشتند. ان‌شاءالله اگر روز، روز ما باشد و خدا نیز کمک‌مان کند، می‌توانیم بدرخشیم.

عبدولی در خصوص داوری‌ها در المپیک نیز گفت: همیشه داوری به ضرر ایران بوده و خواهد بود و تا زمانی که ما یک ایرانی با برش بالا در اتحادیه جهانی کشتی نداشته باشیم، این اتفاق تمامی ندارد. در این صورت همیشه حق‌ ما ضایع می‌شود و رای، رای داور است و زمانی که تصمیم بگیرد، کسی نمی‌تواند آن را تغییر دهد.

وی در خصوص آمادگی حبیب‌الله اخلاقی و رامین طاهری، دیگر کشتی‌گیران خوزستانی حاضر در اردوی تیم‌ملی عنوان کرد: وضعیت آمادگی هر دو ورزشکار خوب است و فرقی هم ندارد که کدامیک در المپیک شرکت کند. کسی را می‌خواهیم که بهترین نتیجه را بگیرد.

این کشتی‌گیر خوزستانی در پاسخ به این سوال که چه مدالی از المپیک ریو را برای خودتان کنار گذاشتید نیز گفت: همیشه برای کسب مدال طلا جنگیده‌ام و در المپیک ریو نیز به همین صورت است و ان‌شاءالله خدا کمک کند که آن روز، روز من باشد و نتیجه به سود ما باشد.

عبدولی در پایان با تشکر از مربیان تیم‌ملی، مربیان شهرستانی و برادران اسفندیاری‌فر، عنوان کرد: خواسته‌ام از مردم این است که در آخرین روزهای اردو و نزدیک شدن به المپیک، ما را از دعای خیرشان محروم نکنند تا در المپیک بهترین نتیجه را رقم بزنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج