۳۵۵۲۸۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

رونمایی از کلاه‌های پیشرفته خلبانی

خلبان‌های هواپیماهای جنگنده در هنگام شب مجبور به استفاده از دوربین‌های دید در شب با وزن بسیار سنگین هستند. پس از مدتها تحقیق بی‌ای‌ئی سیستمز در نمایشگاه فناوری نظامی آلمان از نسل جدید کلاه‌ها رونمایی کرده که دیگر نیاز به این دوربین‌ها را از بین می‌برد.

خبرآنلاین: خلبان‌های هواپیماهای جنگنده در هنگام شب مجبور به استفاده از دوربین‌های دید در شب با وزن بسیار سنگین هستند. پس از مدتها تحقیق بی‌ای‌ئی سیستمز در نمایشگاه فناوری نظامی آلمان از نسل جدید کلاه‌ها رونمایی کرده که دیگر نیاز به این دوربین‌ها را از بین می‌برد.

رونمایی از کلاه‌های پیشرفته خلبانی

دوربين‌هاي ديد در شب در طولاني مدت حتي باعث گردن‌ دردهاي مزمن در خلبان‌ها مي‌شود. کلاه جدید موسوم به استرایکر ۲، (Striker II) دارای یک دوربین دید در شب است که تصویر آن روی نمایشگر رزولوشن-بالای ویزور کلاه انداخته می‌شود و به‌این ترتیب، خلبان دید خوبی از محیط تاریک به‌دست می‌آورد، بدون اینکه نیاز به تجهیزات سنگین باشد.

علاوه بر قابلیت دید در شب از ویژگی های دیگری مثل نمایشگر سرعت، نمایشگر تسلیحات و هدف ها برخوردار است. به جای عینک در دید شب سامانه جدید دارای دوربین دید دیجیتالی در شب است. سیستم رهگیری آن نیز تاخیر در تعیین مکان نگاه کردن خلبان را از بین برده است و در نتیجه سامانه رهگیری هدف با دقت و آگاهی موقعیت کارایی بالا در حین ماموریت است.

این فناوري به ويژه در مأموریت‌های طولانی بسیار مفید خواهد بود. در گردش سریع و مانورهای پرشتاب فشار نيروي گرانش بسيار آزار دهنده مي‌شود و تجهیزات سنگین تحمل اين وضعيت را سخت‌تر هم مي‌كند. بی‌ای‌ئی سیستمز در آخرين به روزرساني اين كلاه نمايشگر رنگي با كيفيت بالا و همچنين سيستم صداي سه بعدي هم به آن افزوده است. اين سيستم سه بعدي صدا به خلبان كمك مي‌كند كه با دقت بيشتري متوجه تهديدهاي بيروني شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج