۳۵۵۳۹۵
۹ نظر
۵۰۶۳
۹ نظر
۵۰۶۳
پ

زندگی به سبک کیت میدلتون

چند سال پیش که کیت میدلتون عروس خانواده سلطنتی در بریتانیا شد، قابل پیش بینی بود که او به سرعت در کانون توجه مطبوعات و رسانه های این کشور و جهان قرار گیرد.

ویژه نامه زنان و زندگی: چند سال پیش که کیت میدلتون عروس خانواده سلطنتی در بریتانیا شد، قابل پیش بینی بود که او به سرعت در کانون توجه مطبوعات و رسانه های این کشور و جهان قرار گیرد. سرانجام همینطور هم شد اما او نه تنها در مدت زمان کوتاهی در حوزه مد و لباس چهره شد و از نظر محبوبیت بسیاری از مدل ها و چهره های مطرح را پشت سر گذاشت، از نظر سبک زندگی خانوادگی هم خود را به عنوان یک برند و شاید بتوان گفت الگویی مطرح کرده است.

تصاویر خانوادگی او در کنار فرزندانش جزو پربازدیدترین عکس های شبکه های اجتماعی و تلگرام است و او با انتشار تصاویر شخصی از لحظاتی که در کنار فرزندانش می گذراند در کنار محبوبیتی که به دلیل فعالیت های اجتماعی دارد، از این نظر هم در میان زنان به شخصیتی قابل تامل و مثال زدنی تبدیل شده است و دقیقا به همین دلیل است که خیلی ها می گویند سبک زندگی که او از خود و خانواده اش به جامعه معرفی کرده در نوع خود تبلیغی برای توجه بیشتر به زندگی خانوادگی و معرفی جایگاه یک زن به عنوان مادر در کنار فعالیت های اجتماعی است.

زندگی به سبک کیت میدلتون

آموزش های نظامی

کیت میدلتون قبل از آنکه همسر ویلیام شود در یک دوره فشرده کلاس های چگونگی واکنش در برابر موقعیت های خطرناک که توسط نیروهای ویژه بریتانیا برگزار شد شرکت کرد. او حالا آماده مقابله با هر گونه حمله و موقعیت های خطرناک است.

زندگی به سبک کیت میدلتون

بالاترین سن به عنوان عروس سلطنتی

کیت میدلتون در حالی که ۲۹ سال سن داشت به عنوان عروس سلطنتی بریتانیا انتخاب شد. این در حالی بود که دیگر شاهزاده خانم های سلطنتی از جمله ملکه الیزابت دوم وقتی که عروس سلطنتی شد ۲۱ ساله بود و همچنین پرنسس دایانا هم زمانی که به عنوان همسر ولیعهد چارلز انتخاب شد تنها ۲۰ سال داشت. در نتیجه کیت میدلتون با ۲۹ سال سن بالاترین سن را در میان عروس های سلطنتی به خود اختصاص داده است.

زندگی به سبک کیت میدلتون

کیت میدلتون یا کاترین؟

شاید خیلی از شما از این موضوع باخبر نباشید. نام مستعار «کیت میدلتون» کاترین است و دلیل استفاده از نام مستعار او به زمانی برمی گردد که او به خانواده سلطنتی راه پیدا کرد. در آن زمان از نام مستعار او در کنار نام همسرش به صورت کیت و ویل «ویل مخفف ویلیام» استفاده شد.

زندگی به سبک کیت میدلتون

شیطنت های کیت

به نظر می رسد که جدیدترین شاهزاده خانم بریتانیا به نام کیت میدلتون بانویی بسیار آرام و نجیب است که تا به حال هیچ گونه شیطنتی از او در زندگی اش سر نزده است اما معلم مدرسه قدیمی کیت ادعا دارد که شاهزاده خانم در کلاس های درس بسیار شیطنت می کرده و از پنجره کلاس همکلاسی هایش را اذیت می کرده و این معلم باورش نمی شود کیت این روزها دیگر اینقدر آرام است.

زندگی به سبک کیت میدلتون

دیوانه ورزش

از اندام ظریف و زیبای کیت باید فهمید که حتما اهل ورزش است. بله! او یکی از بازیکنان مشتاق و ماهر در رشته هاکی در مدرسه و همچنین در دانشگاه بوده است. او حتی در مسابقات پرش ارتفاع و پرش طول که در مدرسه برگزار شده هم شرکت می کرد.

زندگی به سبک کیت میدلتون

آرایشگر عروسی خودش بود

بر اساس آمار بیش از یک میلیارد نفر از مردم به تماشای عروسی کیت و ویلیام نشستند تا مدل آرایش کیت را ببینند و از نظر همه قطعا کیت باید به یک آرایشگر بسیار حرفه ای مراجعه می کرد اما تصمیم گرفت تمامی کلاس های آرایشگری را دنبال کند و قبل از روز عروسی به دیدن متخصص آرایش و زیبایی رفت و در نهایت روز عروسی خودش خود را آرایش کرده که ممکن است این موضوع برای شما قابل باور نباشد.

زندگی به سبک کیت میدلتون

عاشق آشپزی

معمولا هر بانویی که به عنوان عروس سلطنتی وارد خانواده سلطنتی می شود دیگر از پخت و پز و رفتن به آشپزخانه به دور است اما باید بدانید که این در مورد کیت میدلتون صدق نمی کند چرا که یکی از بهترین آشپزهای خانمی است که ترجیح می دهد زمانی که در خانه است شخصا غذای خانواده را آماده کند. همچنین غذای کیت از غذاهای سالم مثل گوشت بدون چربی، ماهی آزاد، لوبیا و سالاد طبخ می شود.

زندگی به سبک کیت میدلتون

مد و لباس

او دارای بودجه و وضعیت مالی بسیار مناسبی برای پوشیدن انواع لباس های بسیار خاص و طراحی های منحصر به فرد است اما او لباس های خود را از مغازه ها و خرده فروشان عادی بریتانیا خریداری می کند. با این حال او از طرفداران مد و لباس است.او لباس های خود را با قیمتی بسیار پایین در شهر به فروش می رساند تا به این ترتیب مردم با او احساس نزدیکی و صمیمیت بیشتری داشته باشند.

زندگی به سبک کیت میدلتون

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نسیم

      چهره جذابی داره دوسش دارم

    • بدون نام

      وای عاشقشم خیلی خوبه

    • بدون نام

      خیلی با کلاس و شیک و سادس
      بهتره دخترای ایرانی یک کم یاد بگیرن خودشونو 7 قلم آرایش نکنن

    • sarah

      من که خیلی دوسش دارم خیلی خوش پوش و جذابه

    • حمیدرضا

      داشته باش ایجاد روابط عاطفی با مردم دنیا و استفاده های آنچنانی برای سالهای آینده، برنامه ریزی برای چاپیدن و قاپیدن از نسلهای آینده ... !!! ؟؟؟ ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سیاست انگلیسی همیشه کثیف است

    • بدون نام

      چقدر سیاست داره
      لباس هاشو ارزون میده که با مردم بیشتر دوستش داشته باشن چون چند پوند بیشتر که برای اینا فرقی نداره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا

    • مریم

      تنها نکته اش وقار ظاهری اش در لباس پوشیدنه یعنی کم و ساده آرایش کردن، لباس تنگ و باز و ناجور نپوشیدن؛
      این کارش خوبه برای بقیه زن ها الگو بشه مخصوصا دخترانی که خودشون رو زیر چند کیلو آرایش خفه میکنن!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج