جاباما
۳۵۵۴۷۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

«پوکمون» فیلم می‌شود

هنوز دو هفته از انتشار بازی موبایل «پوکمون گو» (Pokemon Go) محصول جدید نیتندو نگذشته که استودیوهای مشهور فیلمسازی برای خرید امتیاز فیلم سینمایی این برند ژاپنی، دوباره به تکاپو افتاده و درگیر رقابتی نفس‌گیر شده‌اند.

وب‌سایت آی سینما: هنوز دو هفته از انتشار بازی موبایل «پوکمون گو» (Pokemon Go) محصول جدید نیتندو نگذشته که استودیوهای مشهور فیلمسازی برای خرید امتیاز فیلم سینمایی این برند ژاپنی، دوباره به تکاپو افتاده و درگیر رقابتی نفس‌گیر شده‌اند. شنیده‌ها حاکی از آن است که در حال حاضر، استودیوی «لجندری پیکچرز» به ثبت قرارداد نهایی نزدیک شده و ظاهرا مکس لندیس فیلمنامه‌نویس «ویکتور فرانکشتاین» نگارش سناریوی فیلمی را که براساس نسخه بازی موبایل «پوکمون» ساخته می‌شود، برعهده خواهد داشت.

«پوکمون» فیلم می‌شود

به گزارش ددلاین، بازی موبایل «پوکمون گو» که از ششم ژوییه از سوی کمپانی نیتندو در بازار عرضه شده، در همین مدت کوتاه به چنان اقبال گسترده و موفقیت خارق‌العاده‌ای دست یافته که استودیوهای فیلمسازی برای به دست آوردن امتیاز ساخت نسخه سینمایی این بازی پرطرفدار مشغول سرودست شکستن هستند.

«لجندری پیکچرز» که تهیه و تولید فیلم‌های پرهزینه و بلاک‌باسترهای پرسروصدایی همچون «سرآغاز» (Inception)، «دنیای ژوراسیک» و «بین ستاره‌ای» را در کارنامه خود دارد، رفته‌رفته به توافق نهایی با ژاپنی‌ها نزدیک می‌شود. هنوز جزییات دقیقی درباره چند و چون این پروژه منتشر نشده، با این حال شنیده‌ها حاکی از آن است که ظاهرا مکس لندیس نویسنده فانتزی ترسناک «ویکتور فرانکشتاین»، نگارش سناریوی فیلم سینمایی «پوکمون» را به انجام خواهد رساند.

حیرت‌انگیز این که بعد از انتشار این بازی و در مدت کم‌تر از دو هفته، کمپانی «نیتندو» شاهد رشد ۲۵ درصدی ارزش سهام خود در بازار بوده است - در حال حاضر، بیش از ۹ میلیارد دلار به ارزش این شرکت ژاپنی افزوده شده است.

به‌رغم گزارش‌هایی که در روزهای اخیر در ارتباط با خطرات جاسوسی و امنیتی «پوکمون» منتشر شده، این بازی با سرعتی وصف‌ناپذیر به صدر نمودار آماری شرکت‌های اپل و گوگل رسیده است.

اوایل سال ۲۰۱۶ بود که «وندا گروپ»‌ شرکت قدرتمند چینی در جریان توافقی پرسروصدا و جنجالی، استودیوی «لجندری پیکچرز» را به قیمت ۳.۵ میلیارد دلار خریداری کرد.

فرنچایز سینمایی پوکمون در طول این سال‌ها، فراز و نشیب‌های زیادی را در گیشه تجربه کرده است. «پوکمون: اولین فیلم» در سال ۱۹۹۹ روی پرده رفت و کل فروش جهانی آن از مرز ۱۶۳ میلیون دلار عبور کرد. با این حال، پنجمین بخش این فرنچایز که با عنوان «قهرمانان پوکمون» در سال ۲۰۰۲ روی پرده رفت در گیشه شکست خورد و فقط ۲۸ میلیون دلار در گیشه فروخت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج