۳۵۵۶۴۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

رحیمی: بدترین قرعه را در نظر گرفته‌ام

ملی‌پوش وزن ۵۷ کیلوگرم کشتی آزاد در المپیک گفت: بدترین قرعه را برای خودم در المپیک در نظر گرفته‌ام و از این بابت هم مشکلی ندارم.

خبرگزاری فارس: حسن رحیمی درباره میزان آمادگی‌اش برای حضور در بازی‌های المپیک گفت: مسابقات سبک‌وزن همواره در بازی‌های المپیک مدعیان زیادی داشته و کسب مدال در این رقابت‌ها بسیار سخت است، اما من تمام تلاشم را می‌کنم و همه تجربه‌ام را به کار می‌گیرم.

وی ادامه داد: در این روزهای پایانی دقت می‌کنم تا دچار آسیب‌دیدگی نشوم؛ در دوران وزن کم کردن و افت بدنی هستیم و باید بیش از پیش مراقب باشیم چون بدن کشتی‌گیران مانند شیشه شده است و ممکن است با کوچک‌ترین اشتباهی تمام زحماتمان به باد رود.

دارنده مدال‌های طلا، نقره و برنز جهان تصریح کرد: هیچ‌موقع کم‌فروشی نکرده و نمی‌کنم، در المپیک هم تمام تجربه‌ام را در این سال‌ها به کار می‌گیرم چون می‌دانم که مردم توقع دارند و از من به عنوان یک کشتی‌گیر باسابقه انتظار کسب خوش‌رنگ‌ترین مدال را دارند.

رحیمی در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه به عنوان نخستین آزادکار قرار است روی تشک برود، گفت: مسابقات نفر اول همواره از حساسیت بالایی برخوردار است؛ چراکه در نتیجه و روحیه سایر اعضای تیم می‌تواند تأثیر مستقیم داشته باشد که امیدوارم موفق به کسب مدالی خوش‌رنگ شوم.

وی در مورد انتخاب لبدوف به عنوان ملی‌پوش تیم روسیه و اینکه او سابقه پیروزی مقابل این کشتی‌گیر را داشته است و به نظر می‌رسد این انتخاب به سود رحیمی باشد، گفت: به هر حال لبدوف کشتی‌گیری باهوش و عنوان‌دار است و نمی‌توان توانایی‌های او را نادیده گرفت، اما به اصطلاح کشتی‌گیران تیپ کشتی او به کشتی من می‌خورد. در جام جهانی که مقابل او شکست خوردم، تقصیر خودم بود، اما در مسابقات جهانی ۲۰۱۴ با نتیجه ۱۰ بر صفر و در جهانی آمریکا با نتیجه ۵ بر صفر شکستش دادم. به نظرم این انتخاب به نفع من بود؛ چراکه از نظر روحی برتری با من است.

دارنده مدال طلای جهان تصریح کرد: بدترین قرعه را برای خودم در المپیک در نظر گرفته‌ام، اگر هم با لبدوف در مراحل مقدماتی روبرو شوم، از این بابت هم مشکلی ندارم. آرزوی هر ورزشکاری رسیدن به مدال المپیک است و من هم می‌خواهم به این آرزو دست پیدا کنم. سال‌هاست در اردوهای تیم ملی حضور دارم و باید نتیجه این زحمات را بگیرم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج