جاباما
۳۵۵۷۷۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حدادی فر: بدشانسی بزرگی آوردم

حدادی‌فر که خود را آماده حضوری پرقدرت در لیگ شانزدهم کرده بود، قصد داشت از بازی با استقلال خوزستان در سوپرجام استارت بزند و بار دیگر نشان دهد یکی از بهترین‌های تیمش است اما او قبل از اینکه بخواهد به هدف خود برسد، دچار یک بدشانسی شد.

ایران ورزشی: قاسم حدادی‌فر که عنوان بهترین بازیکن لیگ چهاردهم را از آن خود کرد، در لیگ پانزدهم هم یکی از بهترین‌ها بود تا مشتریان زیادی را به خود جلب کند اما این بازیکن بدون توجه به شرایط دیگر تیم‌ها و مبالغ نجومی که به او پیشنهاد داده می‌شد، ترجیح داد به قراردادش با ذوب‌آهن پایبند باشد و یک فصل دیگر در این تیم اصفهانی باقی بماند. حدادی‌فر که خود را آماده حضوری پرقدرت در لیگ شانزدهم کرده بود، قصد داشت از بازی با استقلال خوزستان در سوپرجام استارت بزند و بار دیگر نشان دهد یکی از بهترین‌های تیمش است اما او قبل از اینکه بخواهد به هدف خود برسد، دچار یک بدشانسی شد.

بدشانسی بزرگی که باعث شده حدادی‌فر بازی سوپرجام را از دست بدهد. قاسم حدادی‌فر که خیلی ناراحت به نظر می‌رسد و دوست ندارد زیاد در مورد بدشانسی‌اش صحبت کند، درباره اتفاقی که برایش افتاده، می‌گوید: «در این مدت که ذوب‌آهن کارش را شروع کرده در همه تمرین‌ها بودم و خیلی تلاش کردم آماده‌تر از همیشه شوم، چون می‌دانستم این فصل هم باید در 3 جام تلاش کنیم. به خاطر همین هم مثل همیشه در تمرین‌ها خیلی خوب و سرحال حاضر شدم اما در حین تمرین در یک لحظه آمدم توپ را بردارم که یکدفعه پایم به زمین گیر کرد. یکدفعه دیدم پایم درد گرفت. اول فکر می‌کردم اتفاق خاصی نیفتاده اما بعد از آن دیدم دردم بیشتر شد که همین مساله نگرانم کرد.»

حدادی‌فر بعد از این اتفاق از پایش MRI گرفت تا مشخص شود وضعیتش به چه صورت است. MRI هم خیلی زود حاضر شد که نشان می‌داد مشکل خاصی وجود ندارد و فقط دچار یک کشیدگی جزیی شده اما ظاهرا درد پای او آنقدر زیاد است که این مساله را باور ندارد و همچنان نگران است. به خاطر همین هم کاپیتان ذوبی‌ها به تهران آمده تا در اینجا پایش را به یک پزشک متخصص دیگر نشان دهد: «بعد از اتفاقی که در تمرین برایم افتاد، MRI گرفتم که به من گفتند رباطم دچار کشیدگی شده اما خیلی درد دارم و به خاطر همین به تهران آمدم تا بروم پیش دکتر کیهانی. امیدوارم دکتر کیهانی هم نظرش کشیدگی باشد و پارگی رباط نداشته باشم چون دوست ندارم از فوتبال دور باشم، حتی برای یک مدت کوتاه.»

به هر حال اگر رباط پای قاسم حدادی‌فر حتی دچار کشیدگی شده باشد، او باید مدتی استراحت کند تا به وضعیت مطلوب برسد. این مساله یعنی اینکه حدادی‌فر بازی حساس و جذاب سوپرجام مقابل استقلال خوزستان را از دست می‌دهد. همان بازی که قرار است امروز در ورزشگاه فولادشهر و در حضور هواداران ذوب‌آهن برگزار شود. حدادی‌فر که برای از دست دادن این بازی هم ناراحت است، در مورد آن می‌گوید: «من خودم را برای بازی سوپرجام آماده کرده بودم و خیلی دوست داشتم در این بازی حضور داشته باشم اما انگار قسمت نشد. به هر حال با اتفاقی که برایم افتاد باید مدتی استراحت کنم تا به شرایط ایده‌آل برسم و بتوانم با قدرت در خدمت تیمم باشم. از اینکه در سوپرجام نیستم خیلی ناراحتم اما امیدوارم ذوب‌آهن برنده این بازی باشد. این بازی برای ما اهمیت زیادی دارد و تیم کاملا آماده است تا قهرمان سوپرجام شود. از هواداران خونگرم ذوب‌آهن هم درخواست می‌کنم به ورزشگاه بروند و از ذوب‌آهن حمایت کنند تا با کسب پیروزی و قهرمانی در سوپرجام، استارت قدرتمندانه‌ای برای لیگ شانزدهم بزنیم.»

با شرایطی که وجود دارد باید دید خود قاسم حدادی‌فر برای این بازی می‌تواند به ورزشگاه فولادشهر برود تا به تیم روحیه بدهد یا نه. چرا که حدادی‌فر فعلا در تهران است تا وضعیت مصدومیت رباط پایش را پیگیری کند. مصدومیتی که او را خیلی ناراحت کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج