جاباما
۳۵۵۸۶۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

تهدید یک فرمانده سپاه به افشاگری

شنیده شده که در روزهای گذشته اقداماتی در استان که شائبه سیاسی دارد در حال انجام است، همکاران اطلاعات سپاه گزارش‌های این موضوع را داده‌اند." این جمله را فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی بیان کرد.

خبرگزاری میزان: "شنیده شده که در روزهای گذشته اقداماتی در استان که شائبه سیاسی دارد در حال انجام است، همکاران اطلاعات سپاه گزارش‌های این موضوع را داده‌اند." این جمله را سردار سیدهاشم غیاثی فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی عصر دیروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده بسیج سپاه شهرستان بیرجند بیان کرد. وی این را هم گفت: "اگر روند فعلی انتصابات ادامه یابد پشت صحنه جریانات را با بسیجیان در میان خواهیم گذاشت."

آنطور که خبرگزاری فارس گزارش داده این فرمانده سپاه جابجایی استاندار و جابجایی فرمانداران و مدیران را حق دولت دانست اما توصیه کرد: "استاندار اقدامی نکند که در آینده شاهد پشیمانی باشیم." به عقیده سردار غیاثی در استان خراسان جنوبی "آزمون و خطا" دیگر جواب نمی‌دهد.

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی در خاتمه اظهار کرد: "اگر احساس کردیم منافع سیاسی، منافع مردم را تحت‌الشعاع قرا می‌دهد اطلاع‌رسانی می‌کنیم."

نظر افضلی نماینده مردم نهبندان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان با اشاره برخی انتصابات حاشیه دار در بخش‌های اجرایی استان خراسان جنوبی، اظهار کرد: این انتصابات توسط استاندار صورت گرفته و در این زمینه هیچگونه مشورتی با نمایندگان حوزه های انتخابیه استان خراسان جنوبی صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه نمایندگان استان خراسان جنوبی انتظار داشتند در انتصابات صورت گرفته از جانب استاندار طرف مشورت قرار بگیرند، گفت: ما این رویه را به وزیر کشور گزارش کرده‌ایم و امیدواریم پیرامون مسائل استان این اتفاق تکرار نشود و ما شاهد دوگانگی در نظرات و تصمیمات نمایندگان قوه مقننه با اعضای قوه مجریه نباشیم.

نماینده مردم نهبندان با بیان اینکه استاندار خراسان جنوبی دو اقدام را بدون هماهنگی با نمایندگان استان انجام داد، گفت:الزام مسئولان اجرایی و فرمانداران به استقرار خانواده‌هایشان در محل ماموریت و همچنین بازگرداندن کارمندانی که از طرف استانداری به سایر وزارتخانه ها مامور شده بودند، دو اقدامی بود که اگرچه مورد قبول است، اما بهتر بود هماهنگی‌هایی در این زمینه با نمایندگان استان صورت می‌گرفت.

نظر افضلی با بیان اینکه برکناری فرمانداران منتسب به جریان اصولگرایی از سوی استاندار خراسان جنوبی برای مردم شائبه هایی را ایجاد کرده است، اظهار کرد: افرادی که اخیرا در فرمانداری های استان منصوب شده اند سرپرست هستند و با صحبت هایی که با استاندار صورت گرفته مقرر گشته که فرمانداران با مشورت نمایندگان مجلس انتخاب شوند تا به فضای تعاملی لطمه وارد نشود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج