۳۵۵۹۹۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مهاجری: فصل خوبی پیش روی پدیده است

پدیده مشهد یک فصل موفق را با رضا مهاجری پشت سر گذاشت تا این باشگاه مشهدی در لیگ شانزدهم هم همکاری‌اش با سرمربی لیگ پانزدهم را ادامه دهد. مهاجری خیلی به ترکیب پدیده دست نزد و با تیم یکدستی پا به میدان شانزدهم خواهد گذاشت.

ورزش سه: پدیده مشهد یک فصل موفق را با رضا مهاجری پشت سر گذاشت تا این باشگاه مشهدی در لیگ شانزدهم هم همکاری‌اش با سرمربی لیگ پانزدهم را ادامه دهد. مهاجری خیلی به ترکیب پدیده دست نزد و با تیم یکدستی پا به میدان شانزدهم خواهد گذاشت. او تیمش را در هفته‌های گذشته حسابی آماده کرده است و حالا به دنبال کسب رده‌ای بهتر از سال گذشته است. دغدغه این سرمربی در روزهای پیش رو برطرف شدن مشکلات مالی تیم است، موضوعی که حداقل در یک سال گذشته برای این تیم مشهدی خیلی مشکل ایجاد نکرد و مدیران پدیده توانستند مسائل مالی را به خوبی مدیریت کنند.

از شرایط پدیده بگویید، اوضاع خوب پیش می‌رود؟

همه چیز خوب است، خوشبختانه روزهای موفقی را پشت سر گذاشتیم و توانستیم در تمرین‌ها و اردوها به خواسته‌های‌مان برسیم و تیم تقریبا برای رویارویی با حریفان آماده است.

انگار برعکس برخی تیم‌ها، پدیده دوران آماده سازی را خوب پشت سرگذاشته و این باعث رضایت شما شده است؟

صددرصد، اینگونه است. ما اردو و تمرین‌های بسیار خوبی داشتیم، تنها دوست داشتیم که بازی‌های تدارکاتی بیشتر انجام دهیم، اما متاسفانه مهیا نشد. هرچند چند بازی خوب و مفید داشتیم و در ۵ روز سه بازی برگزار کردیم ولی اگر بازی‌های بیشتری می‌کردیم، قطعا به نفع تیم بود.

به مشهد برگشتید، تا شروع بازی‌ها باز هم بازی تدارکاتی خواهید داشت؟

بله یک بازی با شهرداری اراک و تیم مهابادی خواهیم داشت و تلاش خواهیم کرد ایرادات تیم را در این بازی برطرف کنیم.

چه پیش‌بینی برای پدیده در فصل آتی داری؟

پیش‌بینی کار اصولی نیست، باید تلاش کنیم بهتر از پارسال باشیم، به هر حال اگر قرار باشد پیشرفتی نداشته باشیم، چرا باید این همه تلاش و هزینه کنیم. فکر می‌کنم امسال بهتر از پارسال نتیجه خواهیم گرفت و می‌توانیم انتظارات هواداران را برآورده کنیم.

مشکلات مالی به کجا انجامید، آیا حل شده است؟

خوشبختانه بعد از مشکلات فراوانی که پدیده در مسائل مالی داشت، فصل گذشته را بدون مشکل مالی سپری کردیم، امسال هم متاسفانه مشکلاتی داشتیم، اما با همت مدیران تیم فکر می‌کنم این مشکلات هم حل خواهد شد و در حال برطرف شدن است.

در هفته اول رقابت‌ها بازی سختی خواهید داشت، مقابل سپاهان به کسب امتیاز فکر می‌کنید؟

هفته اول را باید بیرون از خانه برگزار کنیم و این کار قطعاً سخت است، اما همانطور که گفتم تیم خوبی داریم و می‌توانیم با آرامش خاطر به میدان برویم. سپاهان هم تیم بسیار خوبی است که تفکراتش عوض شده و با کادر فنی جدید برای جبران فصل گذشته به میدان خواهد آمد.

فکر می‌کنید پدیده روزهای موفقی در نقل و انتقالات داشته است؟

بله، بازیکنان خوبی به خدمت گرفتیم هر چند اسکلت اصلی تیم حفظ شده و تغییرات زیادی نداشتیم، اما به خواسته هایمان رسیدیم و به یاری خدا و تلاش بازیکنان روزهای خوبی در فصل آتی خواهیم داشت.

و حرف پایانی؟

هواداران پدیده انتظارات زیادی از تیم دارند، در وهله اول امیدوارم بتوانیم این انتظارات را برآورده کنیم و بعد هم از همه دوستداران پدیده می‌خواهم که در طول فصل پشت تیم باشند و از تیمشان در تمام شرایط حمایت کنند. حضور آنها در ورزشگاه نیروی دوچندان به ما می‌دهد و بازیکنان راحت حریفان را در مشهد شکست خواهند داد همانطور که تا الان نیز همین طور بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج