۳۵۶۰۰
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

براي شما که خيال داريد سراغ کيف​هاي چرمي برويد

اين يك ويترين است البته از نوع ايده‌آلي! يك ويترين كه ما آن را براي شما چيده‌ايم تا كيف‌هاي چرمي‌ كوچك و بزرگي كه اين روزها در فروشگاه‌هاي كوچه و بازارچشم‌ و ذهن شما را نشانه مي‌گيرند را یک جا جلوی چشم شما قرار دهیم.


براي شما که خيال داريد سراغ  کيف​هاي چرمي برويد

م جله ایده آل : اين يك ويترين است البته از نوع ايده‌آلي! يك ويترين كه ما آن را براي شما چيده‌ايم تا كيف‌هاي چرمي‌ كوچك و بزرگي كه اين روزها در فروشگاه‌هاي كوچه و بازارچشم‌ و ذهن شما را نشانه مي‌گيرند را یک جا جلوی چشم شما قرار دهیم. البته پيشنهاد اول ما کيف‌هاي چرمي ايراني است؛ کيف​هايي که سابقه و نام و نشان آنها نشان مي​دهد در صنعت چرم خوش درخشيده اند.

براي شما که خيال داريد سراغ  کيف​هاي چرمي برويد

كوچك اما كارآمد

يك پيشنهاد چرمي و البته کاملا ايراني به خانم‌هايي كه دنبال كيف‌هاي اسپرت از نوع چرمش هستند. اگر نوع طراحي اين كيف دوشي كه براي پياده‌روي‌هاي روزانه به كارتان مي‌آيد را مي‌پسنديد، بايد در فروشگاه‌هاي «نوين‌چرم» سراغش را بگيريد. البته اين نكته را هم درنظر بگيريد كه اين كيف چندان بزرگ نيست! اين كيف را در رنگ‌هاي سفيد و مشكي هم مي‌توانيد انتخاب كنيد.

حدود قيمت: ۶۰ هزار تومان


براي شما که خيال داريد سراغ  کيف​هاي چرمي برويد

برای ناهار و شام‌ها

اين كيف زماني به كارتان مي‌آيد كه نه قرار است سر كار برويد نه به خريد روزانه می‌روید! اما در عوض تا دلتان بخواهد براي قرارهاي شام يا ناهاري كه بيرون از خانه مي‌گذاريد مناسب است. سبك است اما خب همان‌طور كه ظاهرش نشان مي‌دهد چندان جادار نيست. غير از اين رنگ كه پيشنهاد ما به شماست، رنگ‌هاي مشكي و طوسي آن هم موجود است. البته اگر دنبال برندهاي ايراني هستيد بايد دور اين مدل را خط بکشيد.

حدود قيمت: ۲۵۰ هزار تومان


براي شما که خيال داريد سراغ  کيف​هاي چرمي برويد


دوست كتاب‌هاي شما!

اين كيف نسبتا بزرگ که از طراحي​هاي جديد برند ايراني «چرم ديبا» است يك انتخاب مناسب براي خانم‌هاي جوان دانشجوست. يك كيف از نوع چرم مصنوعي البته از نوع مرغوبش و مهم‌تر از آن كاملا جادار آنقدر كه بزرگ‌ترين كتاب‌هاي شما هم در آن جا مي‌شود و حتي رنگ آن هم كه كاملا با حال و هواي درس و دانشگاه جور در مي‌آيد!

حدود قيت: 200 هزار تومان


براي شما که خيال داريد سراغ  کيف​هاي چرمي برويد


هم خريد، هم شام!

يكي از كيف‌هايي كه اين روزها زياد به چشمتان خورده يك كيف كاربردي براي شمايي است كه دنبال كيف‌هاي جادار اما سبك مي‌گرديد. طراحي اين كيف و البته رنگ خاص آن به شما اجازه مي‌دهد، هم براي يك خريد روزانه روي آن حساب كنيد و هم يك برنامه شام بيرون! جيب‌هاي بيروني اين كيف خيال شما را از بابت وسايل ريز و درشتي مثل دسته كليد و كيف پول راحت مي‌كند. جنس اين كيف كه رنگ بادمجاني و عسلي آن هم موجود است از چرم طبيعي است!

حدود قيمت: 400 هزار تومان


براي شما که خيال داريد سراغ  کيف​هاي چرمي برويد


انتخاب پرهيجان!

اين كيف يكي از طراحي‌هاي جديد برند نام آشنا و ايراني« درسا»ست. يك كيف تمام چرم كه از چرم گاو تهيه شده و تا دلتان بخواهد جا دار و مناسب براي استفاده‌هاي روزمره. البته اگر طرفدار رنگ‌هاي تند و پرهيجاني مثل قرمز هستيد و اهل ريسك نيستيد نگران نباشيد چون رنگ قهوه‌اي اين مدل هم موجود است!

حدود قيمت: 450 هزار تومان


معجون براق‌سازی کیف شما اینجاست

اين هم يك ترفند ويژه براي طولاني‌تر شدن عمر كيف‌هاي چرمي دوست‌داشتني‌ شما!براي اينكه كيف‌تان مثل روز اول سالم و سرحال بماند بايد هوايش را داشته باشيد آن هم به اين ترتيب كه حداقل ماهي يك بار با واكس‌هاي بي‌رنگ سراغ كيف‌تان برويد. البته مشروط بر اينكه قبل از واكس زدن خوب آن را تميز كنيد اما با يك ترفند ويژه آن هم اينكه آن را با مخلوطي از شير و روغن تربانتين( تربانتين مخلوطي از روغن و رزين است كه در پوست و چوب درختان خانواده كاج‌ها و جود دارد و در بساط همه عطاري‌ها هم پيدا مي‌شود)خوب پاك كنيد، حالا بايد با يك دستمال تميز كيف‌تان‌ را كاملا خشك كنيد، بعد نوبت به واكس بي‌رنگ مي‌رسد. بعد از اينكه كيف‌تان را به واكس بي‌رنگ آغشته كرديد يك برس البته از نوع نرمش برداريد و كيف‌تان را براق كنيد. حالا كيف شما همان كيف روز اول است. به همان زيبايي به همان درخشندگي!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چقدر ارزووووووووووووووووووون!!!!!!!!

    • زهره

      کدوم دیوونه ای 400000 تومن پول اینا رو میده؟

    • بدون نام

      گرون بودن.ولی خوب مدلاش بد نبود

      پاسخ ها

      • صبا

        دوست عزیز من خودم خیلی دنبال کیف چرم ارزون و قشنگ بودم یه سایت پیدا کردم به اسم کالاگرد یه عالمه کیف چرمی مردونه زنونه کیف پول اداری و .. داره که با عکس و قیمت و لیست فروشنده میتونی ببینی حتی قیمتا رو باهم مقایسه کنی. یه سر بزن شاید کارتو راه انداخت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج