۳۵۶۰۴۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

تغییرات جدید در قسمت ویدیوهای فیسبوک

کمپانی فیس بوک در تازه ترین بروزرسانی اپلیکیشن اندروید خود امکان مشاهده ویدیوها به صورت آفلاین را برای کاربران فراهم کرد.

وب سایت تک شات: کمپانی فیس بوک در تازه ترین بروزرسانی اپلیکیشن اندروید خود امکان مشاهده ویدیوها به صورت آفلاین را برای کاربران فراهم کرد.

تغییرات جدید در قسمت ویدیوهای فیسبوک

این ویدیوها درون اپلیکیشن و در قسمتی به نام Saved ذخیره خواهند شد. البته کاربران برای مشاهده می بایست از طریق اپلیکیشن اقدام کنند چرا که ویدیوها را نمی توان به صورت مستقل مشاهده کرد.

بدین ترتیب، کاربران نسخه اندروید اپلیکیشن فیس بوک، گزینه ای را تحت عنوان Save Video در قسمت پایینی منوی پست ویدیو مشاهده خواهند کرد با یک بار ذخیره ویدیوها، می توانند آن ها را برای چندین بار ببینند و یا در صورت تمایل، آن ها را حذف کنند.

همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم، این ویدیوها به صورت جداگانه ذخیره نخواهند شد و به گفته کارشناسان، فیس بوک این اقدام را به منظور ترغیب کاربران به اشتراک گذاری هر چه بیشتر ویدیوها در این شبکه بزرگ اجتماعی انجام داده است.

این ویژگی درست شبیه به همان کاریست که شرکت گوگل قبلاً در خصوص یوتیوب انجام داده و امکان مشاهده ویدیوها به صورت آفلاین را تنها از طریق خود وب‌سایت فراهم کرد.
تغییرات جدید در قسمت ویدیوهای فیسبوک

گفته می شود که این قابلیت، هم اکنون در نسخه های 85 و 86(بتا) اندروید اپلیکیشن فیس بوک قابل رویت و استفاده است. این شرکت در اوایل ماه میلادی جاری، عنوان کرده بود که قصد دارد تا قابلیت مشاهده آفلاین ویدیوها را برای برخی گروه های خاص و از تاریخ 11 جولای فراهم کند.

فیس بوک در این خصوص عنوان کرد که این ویژگی می تواند برای کاربران نقاط مختلفی از جهان همچون هند که سرعت و کیفیت اینترنت، تعریف چندانی ندارد بسیار کاربردی و حائز اهمیت باشد، به طوری که این افراد می توانند با دانلود این ویدیوها، آن ها را در زمان های دلخواه و بدون مصرف کوچک ترین دیتایی مشاهده کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج