۳۵۶۰۵۰
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

چه کسی فریدون را به دانشگاه معرفی کرد؟

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور توضیحاتی را درباره روند پذیرش حسین فریدون برادر رئیس‌جمهور در مقطع دکترای دانشگاه شهید بهشتی ارائه کرد.

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان سنجش آموزش کشور توضیحاتی را درباره روند پذیرش حسین فریدون برادر رئیس‌جمهور در مقطع دکترای دانشگاه شهید بهشتی ارائه کرد.

ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به فرآیند پذیرش حسین فریدون برادر رئیس‌جمهور در پردیس دانشگاه شهید بهشتی، اظهار داشت: فکر می‌کنم سال ۹۲ یا ۹۳ بود که آقای حسین فریدون با سهمیه ایثارگری در کنکور دکترای نیمه‌متمرکز شرکت کرد و با احتساب سهمیه ایثارگری در مرحله تکمیل ظرفیت حد نصاب نمره دانشگاه گیلان را کسب کرد و برای فرآیند بررسی مدارک علمی و پذیرش به این دانشگاه معرفی می‌شود.

وی در همین زمینه گفت: در همین سال دانشگاه شهید بهشتی آزمون مستقل دکتری را برای پردیس این دانشگاه برگزار کرد.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور ادامه داد: ایشان(فریدون) در این زمان طی درخواستی به سازمان سنجش از این سازمان می‌خواهد با استفاده از نمرات کنکور دکترای نیمه متمرکز تحت نظر سازمان سنجش در دانشگاه شهید بهشتی پذیرش شود.

خدایی تأکید کرد: سازمان سنجش نیز در این زمان نامه‌ای با این مضمون به دانشگاه شهید بهشتی ارسال می‌کند که «چون آقای فریدون در آزمون دکتری شرکت کرده و نمرات ایشان مورد تأیید سازمان سنجش است و پذیرش پردیس دانشگاه شهید بهشتی نیز زیر نظر سازمان و تحت عنوان مستقل است، می‌تواند از نمرات آزمون دکترای نیمه متمرکز برای پذیرش در این دانشگاه استفاده کند.

خدایی گفت: در این زمان خود دانشگاه در صورت موافقت می‌توانست ایشان را پذیرش کند و سازمان سنجش با گروه علمی در ارتباط نبوده، زیرا دانشگاه مخاطب سازمان سنجش است و دانشگاه شهید بهشتی پس از بررسی ایشان را پذیرش کرد.

وی با بیان اینکه سازمان سنجش هرگز دانشگاه شهید بهشتی را در این باره تحت فشار قرار نداده است، یادآور شد: به دانشگاه اختیار داده شد که ایشان را پذیرش کند.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در پاسخ به اینکه آیا ایشان در دانشگاه گیلان نیز مصاحبه شده بود؟ گفت: در این خصوص مطمئن نیستم، اما این مسئله در اصل موضوع تغییری ایجاد نمی‌کند. اختیار داده شد که دانشگاه از نمرات کنکور نیمه متمرکز که به مراتب سخت‌تر از آزمون مستقل است، استفاده کند.

خدایی خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم آقای حسین فریدون در دانشگاه گیلان در مقطع شبانه قبول شده بود که اگر این صحت داشته باشد سطح آن از پردیس دانشگاه شهید بهشتی نیز بالاتر است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ترسو

      باشه ، چشم ، فهميديم !

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج