۳۵۶۳۹۹
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

پورموسوی: از روی شکم‌سیری بازی نکردیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: شکست مقابل ذوب‌آهن نشان داد در ادامه کار به تلاش و جدیت بیشتری نیاز داریم.

خبرگزاری فارس: سید سیروس پورموسوی در مورد شکست ۴ بر دو تیمش در فینال سوپرجام مقابل ذوب‌آهن گفت: بازی بسیار خوبی بود و بچه‌های ما مسابقه را بسیار خوب شروع کردند. متاسفانه در برخی از دقایق مسابقه تمرکز‌مان را از دست دادیم و این مسئله باعث شد بازی برده را با تساوی عوض کنیم و در وقت‌های اضافه با دریافت دو گل دیگر بازنده شویم. این بازی نشان داد به تلاش و جدیت بیشتری نیاز داریم.

وی در مورد اینکه پس از برتری دو بر صفر تیمش تا دقیقه ۷۰ به نظر می‌رسید بازیکنان استقلال خوزستان بازی را جدی نگرفتند، تصریح کرد: خیر اینطور نیست. متاسفانه ما در یک لحظه تمرکز‌مان را از دست دادیم و طبیعی بود ذوب‌آهن برای جبران گل‌های خورده فشارش را روی تیم ما بیشتر کند. ذوب‌آهن هم تیم کوچکی نیست. در جریان بازی موقعیت‌های زیادی به وجود آوردیم که این مسئله راضی‌کننده است اما باید بیشتر تلاش کنیم تا در ۵-۶ روز باقی مانده تا شروع لیگ برتر بتوانیم به آمادگی کامل برسیم. بازیکنان ما در این دیدار قابلیت‌شان را نشان دادند و از روی شکم‌سیری بازی نکردیم.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد اینکه آیا از عملکرد بازیکنان جدید تیمش مثل عزت پورقاز رضایت داشت عنوان کرد: با یک بازی نمی‌توان ارزیابی دقیقی از عملکرد بازیکنان داشت. باید چند مسابقه از لیگ برتر بگذرد تا بتوانیم نظر دقیق‌تری بیان کنیم.

پورموسوی در مورد اینکه مکان دیدار اول این تیم در تبریز مقابل تراکتورسازی هنوز مشخص نشده است، اظهار داشت: دیروز به ما اعلام کردند که ممکن است در زمین اختصاصی تراکتورسازی که گنجایشی حدود ۱۰ هزار نفر دارد به میدان برویم. به هر حال اینکه مکان بازی کجاست برایمان مهم است ولی باید تمام تلاش‌مان را بکنیم تا پیروز شویم.

وی در مورد اینکه آیا نگران مسائل امنیتی بازی نیستند چراکه ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی کیفیت خوبی ندارد، تصریح کرد: بدون شک بازی در ورزشگاهی مثل یادگار امام که استانداردهای لازم را دارد با فاصله هواداران تا زمین زیاد است، برای ما بهتر خواهد بود ولی باید ببینیم در نهایت چه تصمیمی گرفته می‌شود.

پورموسوی در پایان گفت: از هوادارانی که روز گذشته به ورزشگاه آمدند و ما را حمایت کردند تشکر می‌کنم. امیدوارم در ادامه مسابقات نتایج بهتری کسب کنیم و به هواداران پیروزی هدیه کنیم. ما در بازی دیروز بازنده سربلند بودیم. تلاش می‌کنیم از این بازی درس بگیریم و وضعیت بهتری در مسابقات آینده داشته باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بابا جمع کنید شانس بیاری امسال دسته یک نری پارسال شانسی قهرمان شدی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج