۳۵۶۴۰۱
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

راه‌اندازی سینمای ویژه «هنر و تجربه» در بابل

پنج‌شنبه این هفته قرار است در یک مجتمع فرهنگی سالن سینمایی به نام «هنر و تجربه» افتتاح شود که به طور اختصاصی، آثار این گروه سینمایی در آن نمایش داده خواهد شد.

وب‌سایت آی سینما: پنج‌شنبه این هفته قرار است در یک مجتمع فرهنگی سالن سینمایی به نام «هنر و تجربه» افتتاح شود که به طور اختصاصی، آثار این گروه سینمایی در آن نمایش داده خواهد شد. نادر مقدس کارگردان سینمای ایران، مدیریت این سالن سینمایی را بر عهده دارد و به گفته او در کنار آثار «هنر و تجربه» فیلم‌های دیگری نیز روی پرده خواهد رفت که به خاطر احتمال فروش کم در شهرستان‌ها به نمایش در‌نمی‌آیند.

راه‌اندازی سینمای ویژه «هنر و تجربه» در بابل

با توجه به این‌که سینمای تازه افتتاح شده بابل به عنوان سینمای مخصوص «هنر و تجربه» آغاز به کار خواهد کرد. با امیرحسین علم‌الهدی رئیس شورای سیاست‌گذاری این گروه گفت‌وگو کردیم که در این‌باره به ما گفت: «ما در تهران هم سالن‌های مخصوص «هنر و تجربه» داریم که تنها فیلم‌های این گروه را به نمایش می‌گذراند، سینمای بابل نیز قرار است هر روز در دو سانس فیلم‌های «هنر و تجربه» و فیلم‌های فرهنگی را به نمایش بگذارد.» به گفته او منظور از فیلم‌های فرهنگی فیلم‌هایی است که در شهرستان کمتر امکان نمایش دارند.

در ادامه با نادر مقدس کارگردان «شور عشق» و مدیر این سالن سینمایی نیز صحبت کردیم که اطلاعات بیشتری از آن در اختیار ما گذاشت. مقدس با اشاره به این‌که این سالن سینمایی در یک مجتمع فرهنگی شروع به کار خواهد کرد در این‌باره گفت:‌ «این سالن سینمایی ۳۳۰ نفر ظرفیت دارد و از نظر فنی به طور کامل تجهیز شده و در سطح استانداردی قرار دارد. این سالن سینمایی ۳۱ تیرماه با حضور سه هنرمند مازندرانی یعنی پریناز ایزدیار بازیگر فیلم «ابد و یک‌روز»، محمدحسین مهدویان کارگردان «ایستاده در غبار» و مهدی قربان‌پور کارگردان فیلم «زمناکو» افتتاح خواهد شد که هر سه در سی‌وچهارمین جشنواره فیلم فجر مورد تقدیر قرار گرفته‌اند.»

به گفته مقدس، افتتاح این سالن سینمایی به همت حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی و احد جاودانی مدیرکل سینمای استان مازندان ممکن شده و قرار است فعالیت‌های فرهنگی دیگری نیز داشته باشد: «در این مجتمع به جز نمایش فیلم قرار است کلاس‌های آموزشی نیز برگزار شود و سانس‌های صبح را نیز به سینمای کودک اختصاص خواهیم داد.»

مقدس درباره فیلم‌های فرهنگی که در این سالن به نمایش گذاشته خواهد شد نیز این‌طور توضیح داد: «برخی فیلم‌ها هستند که به دلیل کم فروش بودن در سینماهای شهرستان به نمایش در نمی‌آیند اما فیلم‌های خوبی هستند، به فرض مثال «ابد و یک‌روز» فیلم خوبی است که ما برای این نوع فیلم‌ها هفته فیلم می‌گذاریم و آن‌ها را در برنامه نمایش خواهیم گذاشت.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج