۳۵۶۴۱۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

زندگی چهره سرشناس دنیای مد روی پرده سینما

آنتونیو باندراس در نقش «جانی ورساچه»

باندراس بازیگر نامزد جایزه گلدن گلوب که این روزها در لندن مشغول تحصیل در رشته مد و طراحی لباس است در نقش یکی از برجسته‌ترین چهره‌های دنیای مد – جانی ورساچه – جلوی دوربین می‌رود.

وب‌سایت آی ‌سینما: باندراس بازیگر نامزد جایزه گلدن گلوب که این روزها در لندن مشغول تحصیل در رشته مد و طراحی لباس است در نقش یکی از برجسته‌ترین چهره‌های دنیای مد - جانی ورساچه - جلوی دوربین می‌رود.

آنتونیو باندراس در نقش «جانی ورساچه»

به گفته صاحب امتیاز آثار ورساچه طراح مد ایتالیا و صاحب یکی از معتبرترین برندهای لباس دنیا این پروژه سینمایی که هنوز عنوانی برای آن مشخص نشده، در قالب فیلمی زندگینامه‌ای روی پرده خواهد رفت.

به گزارش گاردین، بیله آگوست فیلمساز نامدار دانمارک که جوایز معتبری مانند نخل طلای کن، اسکار و گلدن گلوب را در کارنامه خود دارد برای کارگردانی فیلم زندگی جانی ورساچه انتخاب شده است. قرار است در این فیلم زندگی ورساچه از «رجو کالابریا» زادگاه او تا «میامی بیچ» جایی که اندرو کونانان قاتل سریالی با شلیک گلوله به زندگی طراح مد ۵۰ ساله پایان می‌دهد، به تصویر کشیده شود.

باندراس که اخیرا به عنوان هنرجوی رشته مد و طراحی لباس در دانشگاه «سنترال سنت مارتینز» لندن ثبت نام کرده در تازه‌ترین گفت‌وگوی خود از انگیزه اصلی‌اش برای تحصیل در این رشته پرده برداشته: «من اینجا چه می‌کنم؟ کسب علم. اساسا اینجا هستم تا به دانشم اضافه کنم. تا الان در ۹۲ فیلم سینمایی کار کرده‌ام. قرار هم نیست رهایش کنم. قصد دارم به بازیگری و تهیه‌کنندگی در سینما ادامه بدهم. دلم می‌خواهد فیلم‌های بیش‌تری کارگردانی کنم اما علاقه‌مندی‌های دیگری هم در زندگی‌ام دارم.»

در دهه ۱۹۹۰، بازیگر ۵۵ ساله اسپانیایی برند «آنتونیو باندراس» را رسما وارد دنیای مد کرد که به تولید عطر و عینک اختصاص دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج